וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חזרה בה מהצעת ענק, נחשף השכר של קברצחליה

הבווארים משכו את החוזה הגדול שהציעו לאלפונסו דייויס, פ.ס.ז' מוכנה להציע לכוכב נאפולי 9 מיליון יורו לעונה. רפא מרין מתקרב לקבוצה של קונטה, ראמוס יתאחד עם רונאלדו? העברות ושמועות

תקציר יורו 2024: בלגיה - סלובקיה 1:0/ספורט1

שמועות

* לפי "האתלטיק", באיירן מינכן הציעה לאלפונסו דייויס חוזה חדש של 14-16 מיליון יורו לעונה, נטו - אך לאחר שהקנדי כבר הסכים לתנאים, במועדון החליטו לחזור בהם, והם מסתכנים לאבד אותו ללא תמורה כשהיפוך שחקן חופשי בקיץ 2025. ריאל מדריד כמובן המועמדת המובילה לצרפו.

* באיטליה טוענים שפריז סן ז'רמן עומדת מאחרי בקשתו של חביצ'ה קברצחליה לעזוב את נאפולי. לפי "טוטוספורט", אלופת צרפת מוכנה להציע לכוכב הגיאורגי משכורת שנתית של 9 מיליון יורו - כפול ממשכורתו הנוכחית. נאפולי איתנה בדעתה ומשוכנעת שיישאר.

* ריאל מדריד ונאפולי קרובות לסיכום על העברתו של רפא מרין לאיטליה, עם סעיף שיאפשר לבלאנקוס לרכוש את הבלם בן ה-22 בחזרה.

* לאחר שעזב את סביליה והפך שחקן חופשי, סרחיו ראמוס מחזיק במספר הצעות - רובן מחוץ לטופ 5, ובקרוב הוא יכריע בין ערב הסעודית, ה-MLS וטורקיה. אחת המועמדות לצרפו היא אל נאסר של חברו כריסטיאנו רונאלדו. נטען כי בארה"ב זו סן דייגו שנמצאת איתו בשיחות מתקדמות.

* ראמוס הוא לא בלם ריאל מדריד לשעבר היחיד שמועמד לאל-נאסר: פפה הוותיק סיים את דרכו בפורטו, וגם כן עשוי לעבור לסועדיה.

* אברטון הציבה תג מחיר על הבלם המבוקש שלה ג'ארד ברנטווייט, אחריו עוקבות בין היתר ליברפול ומנצ'סטר יונייטד: 70 מיליון ליש"ט. אם השדים האדומים יירדו ממנו, הם ינסו לצרף את אחד מבין השלושה: מארק גהי, לני יורו או ז'אן-קלר טודיבו.

* המאבק על חלוץ שטוטגרט סרו גיראסי נמשך. כרגע נמצאות בו ארסנל, צ'לסי, מילאן ובורוסיה דורטמונד.

* צ'אבי אלונסו פתח במשא ומתן עם בלם שטוטגרט ולדמאר אנטון, שרשם במרץ האחרון שתי הופעות ראשונות במדי נבחרת גרמניה. גם בורוסיה דורטמונד במאבק, תג המחיר: בין 20 ו-25 מיליון יורו.

* מאמנה החדש של ווסטהאם ג'ולן לופטגי מחפש שחקן התקפה חדש וסימן את פראן טורס, שעתידו בברצלונה לוט בערפל.

* לפי פבריציו רומאנו, פורטו תגיש לברצלונה הצעה רשמית על הבלם הצעיר מיקאיל פאייה, בגובה 15 מיליון יורו. ברצלונה רוצה להכניס סעיף שיאפשר לה לרכוש אותו בחזרה בעתיד.

* שוער ארסנל ארון רמסדייל רמז על העזיבה המתקרבת: "אף אחד לא רוצה לא-לשחק, כבר היתה לי שנה כזאת ואני לא רוצה לחזור עליה".

* אינטר תגיש בקרוב לריאל בטיס הצעה על הבלם אלכס פרס בן ה-18, שטרם ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת.

פראן טורס, שחקן ברצלונה. רויטרס
מבוקש בפרמיירליג. פראן טורס/רויטרס

* נורי שאהין גיבש רשימת מועמדים לחזק את בורוסיה דורטמונד, והיא כוללת בין היתר את פסקל גרוס. ברייטון דורשת 7-10 מיליון יורו עבורו.

* אקס מכבי תל אביב האריס מדוניאנין, שהודיע על פרישה לפני מספר ימים, יישאר בקסטיון הספרדית וישמש כעוזרו של דיק סחרודר.

* ריאן ססניון, המגן השאלי שטוטנהאם החליטה שלא להאריך את חוזהו, עשוי להצטרף לווסטהאם.

* היכן ישחק מייסון גרינווד? שחקן הכנף ששייך למנצ'סטר יונייטד מעורר עניין בספרד אחרי עונתו המוצלחת בחטאפה ולפי "מייל ספורט", גם ולנסיה הצטרפה למאבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully