וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בשידור חי: מיס קרואטיה הושפלה בגרמניה, ותקפה את המגישה

18.6.2024 / 13:23

בטלוויזיה בגרמנית לעגו לאיוונה נול, "האוהדת הסקסית" המפורסמת, שהגיבה בזעם עם קטילה משלה על המגישה: "אם הייתי נראית כמוך..."

איוונה נול, אוהדת קרואטיה, מצטלמת בקטאר במהלך המונדיאל/אינסטגרם knolldoll

מיס קרואטיה לשעבר איוונה נול, אוהדת הכדורגל שהפכה ללהיט ברשתות החברתיות, יצאה במתקפה על מנחת טלוויזיה גרמנית לאחר שהופיעה בראיון עמה בשבת.

נול, שזכתה לכינוי "האוהד הכי סקסית" של המונדיאל, ערכה ריאיון עם רשת MagentaTV לקראת המשחק של קרואטיה מול ספרד בברלין במוצאי שבת (3:0).

איוונה נול אוהדת נבחרת קרואטיה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
איוונה נול אוהדת נבחרת קרואטיה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
איוונה נול מבקרת את המגישה שביקרה אותה בטלוויזיה הגרמנית. אינסטגרם, צילום מסך
איוונה נול מבקרת את המגישה שביקרה אותה בטלוויזיה הגרמנית/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר הופעתה בתוכנית הטלוויזיה, הקרואטית בת 26 יצאה במתקפה בוטה, ודי מוזרה, נגד השדרנית הגרמנית לורה וונטורה, וקטלה את הופעתה החיצונית של המנחה.

היא פרסמה תמונה של וונטורה כשהיא מגישה שידור חי, וכתבה עליה: "לורה היקרה, אם הייתי נראית ככה, הייתי לובשת רק בגדי חורף לנצח".

נול גם ביקרה את רשת הטלוויזיה MagentaTV, ופרסמה סטורי שני שבו אמרה להם לא לבקש ממנה שוב להתראיין. "הטלוויזיה הכי לא מקצועית אי פעם. למדו את המגישים שלכם להתנהג, ולעולם אל תזמינו אותי לריאיון יותר", כתבה, וחתמה את ההודעה באימוג'י עם אגודל למטה.

נול היא מיס קרואטיה לשעבר, ויש לה למעלה משלושה מיליון עוקבים באינסטגרם. היא הפכה ללהיט רשת במהלך מונדיאל 2022 בקטאר לאחר שתמונות שלה לובשת תלבושות חושפניות בצבעים קרואטים הפכו לוויראליות - על אף השמרנות המוסלמית בקטאר והאזהרות.

לפי BILD, נול גם יצרה קשר עם הרשת הגרמנית וכתבה: 'אני לא יודעת מי האישה הזו (וונטורה). אבל אנשים אמרו לי שהיא ועוד אישה אמרו עליי דברים רעים מאוד היום אחרי ההופעה החיה שלי ב-MagentaTV".

עוד בוואלה!

האוהדת המפורסמת הגיעה ליורו, עם "תלבושות סקסיות מתמיד"

לכתבה המלאה

הכל החל במהלך שידור, שבו התראיינה, כהרגלה עם לבוש מינימלי. הטמפרטורה בברלין ירדה, והקרואטית אמרה "קצת קר פה" בשידור החי, לפני שהשיבה על שאלות על סיכוייה של קרואטיה לזכות ביורו 2024. השידור חזר לאולפן, והמגיש אמר הערה על הלבוש שלה וקבע: "בתיאוריה, יש גם אפשרות ללבוש משהו כאשר קר".

לאחר מכן, המצלמות עברו חזרה לוונטורה בתוך האיצטדיון והיא אמרה בלעג: "עכשיו פשוט ננסה לדבר עם מומחית לנושא". מתברר שהדבר הרתיח את הקרואטית, שכאמור, הגיבה במתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully