וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדת המפורסמת הגיעה ליורו, עם "תלבושות סקסיות מתמיד"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 0:32

התגעגעתם? איוונה נול, שהפכה לכוכבת הגדולה של מונדיאל 2022, הגיעה לגרמניה עם לבוש חושפני כהרגלה, וסטטוס חדשה: כרווקה

איוונה נול, אוהדת קרואטיה, מצטלמת בקטאר במהלך המונדיאל/אינסטגרם knolldoll

במונדיאל 2022 בקטאר גנבה איוונה נול את ההצגה. האוהדת של נבחרת קרואטיה הוכתרה על ידי התקשורת העולמית כ"אוהדת הסקסית בעולם", וצברה מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות.

במהלך סוף השבוע הגיעה נול לגרמניה, כדי לתמוך בנבחרת קרואטיה גם ביורו הנוכחי. היא הופיעה כמובן גם למשחק הראשון של הקרואטים, בבגדים חושפניים כהרגלה, ולצערה חזתה מקרוב בתבוסה 3:0 לנבחרת ספרד.

"הכנתי תלבושות קצת שונות, סקסיות מתמיד", אמרה ל"סאן" הבריטי. "אני אוהבת אופנה ואוהבת להיראות אפנתית כשאני הולכת למשחקים, ואני כבר לא יכולה לחכות שכולם יראו אותי. כמובן שאני רוצה שקרואטיה תזכה, אבל אני אוהדת גם את גרמניה כי נולדתי וגדלתי כאן. גם לצרפת ואנגליה יש סיכוי מצוין לזכות".

על הטורניר שהפך אותה לכוכבת ויראלית אמרה נול: "קטאר היתה חוויה משוגעת, מעולם לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות. לעולם לא אשכח את זה".

אגב, נול הגיעה ליורו הזה כרווקה טריה: "נפרדתי מבן הזוג שלי בעשר השנים האחרונות בשנה שעברה וכעת אני רווקה, אבל לא מחפשת גבר בחיים שלי לעת עתה".

התכניות שלה אחרי הטורניר הן להמשיך את קריירת ה-DJ שלה מסביב לעולם: "אני יוצאת לטור עולמי ביוון, מרוקו, מונטנגרו וקרואטיה, ולאחריו אטוס למיאמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully