וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד ליפשיץ טוען: שוטר העיף אותי מיד אליהו ללא סיבה

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 21:19

התסריטאי והמגיש חושף התנכלות חריגה של שוטרים "רק כי רציתי לשבת ביציע של הפועל". אוהדת טוענת: שלפו אותנו באלימות, כולל חייל פוסט טראומתי

המשטרה טוענת לאלימות של אוהדי הפועל תל אביב וקללות כלפי שוטרים מחוץ ליד אליהו/דוברות המשטרה

מהומה גדולה הייתה הערב (שני) ביד אליהו לפני המשחק המכריע בגמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, על רקע העימות בין המשטרה לאוהדים האדומים. המשטרה טענה לקללות ואלימות מצד אוהדי הפועל, מנגד אוהדי הפועל טענו שהם היו קורבן לאלימות ודרשו מהנהלת הפועל שלא לעלות למשחק. במקביל, אוהדים של הפועל תל אביב חשפו התנכלות לא שגרתית של המשטרה.

התסריטאי והמגיש דוד ליפשיץ. ראובן קסטרו
למה? ככה. ליפשיץ/ראובן קסטרו

דוד ליפשיץ, תסריטאי "ארץ נהדרת" ומגיש בערוץ הספורט, מגלה שהוצא מהאולם ללא סיבה, רק בגלל שהוא אוהד הפועל. "שוטר העיף אותי עכשיו מתוך האולם ביד אליהו! WTF??", כתב ליפשיץ, "הפשע הגדול: נכנסתי דרך ערוץ הספורט ושאלתי את השוטרים אם אוכל לשבת ביציע של הפועל. בתגובה שוטר (שלא לקחתי את פרטיו כי לא דמיינתי שתהיה בעיה) אמר בוא אני אכניס אותך לשם, הוליך אותי באולם, צילם לי את התעודת זהות העיף אותי החוצה ואמר את המשחק אתה לא רואה היום, כששאלתי למה, אמר: ככה".

עוד בוואלה!

המשטרה התעמתה עם אוהדי הפועל ת"א, שאיימה לא להופיע. פתיחת המשחק נדחתה

לכתבה המלאה

ליטן לשינר, אוהדת הפועל תל אביב (לשעבר עובדת המועדון), הגיעה לצפות במשחק, וטענה בשיחה עם וואלה ששוטרים סמויים הוציאה אותה מחוץ לאולם תוך שימוש בכוח מבלי שביצעה כל עבירה קודם לכן.

"נכנסו קבוצת חברים עם כרטיסים לגיטימיים לגמרי שקנינו והתיישבנו במקומות שלנו ולא עשינו כלום. לא עשינו פרובוקציות, יושבים בשקט ומחכים למשחק", שיחזרה לשינר. "באיזשהו שלב הגיעו קבוצה גדולה של אנשים שלבשו חולצות שחורות, בלי שום תג זיהוי של משטרה ופשוט התחילו לתפוס את כולנו ולשלוף אותנו אחד אחד החוצה באלימות. תפסו אותי ואת בן דוד שלי חזק בזרוע וחנקו בחור אחר. בשלב מסוים שהוציאו אותנו מחוץ לאצטדיון גם נפלתי לרצפה".

"הכי מכעיס שהיה בחור שהוציאו באלימות והוא התחנן בפני השוטרים ואמר 'אני פוסט טראומטי, בבקשה ממך לא באלימות ולא בכוח'", היא הוסיפה. "אבל זה לא עניין את השוטר שהמשיך למשוך אותו בכוח ולדחוף אותו. אף אחד לא הסביר לנו למה שיוציאו אותנו למרות ששאלנו. זה היה בלי הסברים, בלי להגיד למה. לא הביאו לנו דוח, לא עצרו אותנו, פשוט העיפו אותנו החוצה בלי סיבה. ניסינו לפנות לאבטחה שאנחנו רוצים להיכנס שוב אחרי שהוציאו אותנו ללא סיבה. זה לא משנה מאיזה צד או איזו קבוצה, או אם אתה סתם מגיע ליהנות מכדורסל, המשטרה הורסת באופן שיטתי את הספורט בישראל. ברגע שאני ראיתי שוטר תופס חייל פוסט טראומטי שמבקש ממנו להפסיק והשוטר משיב שלא מעניין אותו וגורר אותו, זה היה מבחינתי גבול שנחצה ושלא עוברים אותו. אם קניתי כרטיס באופן לגיטמי לחלוטין ולא ביצעתי שום עבירה, אני רוצה להבין באיזו עילה שוטר תופס אותי ואת חברים שלי ומעיף אותנו לרצפה מבלי להסביר מה הוא עשה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully