וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנה שלישית בליגה: שרון אברהמי סיכם כמאמן גלבוע/גליל

17.6.2024 / 17:39

מאמן העונה בליגת העל דחה את הצעת הפועל חולון ויצטרף לעולה החדשה שהחליטה לא להמשיך עם שי סגלוביץ' על הקווים. לאברהמי בן ה-50 זאת תהיה התחנה השלישית בליגת העל

מחוץ לקווים 17.06.2024/אולפן וואלה

מאמן העונה בליגת העל שרון אברהמי סיכם היום (שני) כמאמנה של העולה החדשה לליגת העל הפועל גלבוע/גליל. אברהמי יחליף את שי סגלוביץ' שהעלה את הקבוצה לליגה הראשונה, אך במועדון החליטו שלא להעניק לו את המושכות גם בעונה הבאה.

אל אברהמי, שהחזיק בחוזה לעירוני קרית אתא לשנתיים הקרובות, פנו בימים האחרונים מספר קבוצות, כשאחת מהן הייתה הפועל חולון שהייתה מוכנה ללכת איתו, אלא שהיום הוא הודיע לקבוצה כי בשל סיבות לוגיסטיות הוא נאלץ לדחות את ההצעה.

גלבוע תהיה התחנה השלישית של אברהמי בן ה-50 בליגת העל. אחרי כמה שנים בליגה השנייה, ועליות לליגה הראשונה, הפועל תל אביב העניקה לו את המושכות במהלך עונת 2015/16, והוא פוטר עונה לאחר מכן. בקיץ 2022 עלה עם קרית אתא לליגה הראשונה, ורשם שנתיים טובות מאוד, כשהעונה הוא מגיע עם הקבוצה הצנועה לחצי גמר הפלייאוף וחצי גמר גביע המדינה וזוכה בתואר מאמן העונה בליגת העל.

מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. מאור אלקסלסי
תחנה שלישית בליגת העל. אברהמי/מאור אלקסלסי

גלבוע מכוונת לעונה הבאה לחלק העליון של הטבלה אחרי עונה אחת בליגת המשנה. את העונה האחרונה החל גיא קפלן כמאמן הקבוצה, ושי סגלוביץ' הצטרף לקבוצה במהלכה לאחר שהקבוצה הייתה בסכנה לא להיכנס אל הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully