וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה מתמוגגים מ"דור הזהב", סטנצ'ו: "השער הגדול בקריירה"

התקשורת המקומית בטירוף מהניצחון המפתיע על אוקראינה ביורו: "כמה ביטחון יש לנבחרת שלנו". השיאים המדהימים שנשברו, הלעג ל"הגנה האוקראינית המביכה" והשגיאות של לונין והריאיון העצוב של זינצ'נקו: "לא יכולים להסתכל לאוהדים שלנו בעיניים מרוב בושה"

תקציר מיורו 2024: רומניה - אוקראינה 0:3/ספורט1

כמעט אף אחד לא ספר את נבחרת רומניה לפני פתיחת יורו 2024, כשהרוב סימנו את נבחרת אוקראינה כסוס השחור שתוכל להפתיע וללכת רחוק בטורניר. בשעה זו השתיים נפגשות במסגרת המחזור הראשון בבית ה', ובניגוד לתחזיות, רומניה ניצחה 0:3 מדהים בכדורגל יוצא מן הכלל. הנבחרת של אדי יורדנסקו נהנתה משערים של ניקולאה סטנצ'ו, רזבאן מרין ודניס דראגוש עם יתרון מפתיע במיוחד, שהעניק לרומניה את הניצחון השני של הנבחרת אי פעם בטורנירי אליפות אירופה.

זה היה הגדול ביותר של רומניה אי פעם בטורניר גדול (יורו או מונדיאל), כשהיא החזיקה רק ב-29% מהזמן בכדור - הכי מעט אי פעם בתולדות היורו. כוכב המשחק, ניקולאה סטנצ'ו שכבש את השער הראשון ונבחר למצטיין מטעם אופ"א, אמר אחרי המשחק: "זה השער הכי גדול בקריירה שלי. החולצה של רומניה חשובה לי יותר מכל דבר אחר ולהבקיע ביורו ולהוביל את הנבחרת לניצחון זה מדהים".

מאמנו, אדי יורדנסקו, אמר במסיבת העיתונאים: "קשה לי למצוא את המילים מרוב התרגשות. היו לי רגעים מאוד לא פשוטים מאז שמוניתי למאמן הנבחרת ולא תמיד היה קל, אבל אנחנו אחרי עוד הופעה גדולה שלנו. זה דור שמשחק מכל הלב ואין לו גבולות".

ב"gsp" הרומני נכתב על הניצחון הגדול והשער של סטנצ'ו: "זה השער היפה ביותר עד עכשיו ביורו, כמה ביטחון יש לנבחרת שלנו! שחקני הנבחרת - הרווחתם את המקום שלכם בהיסטוריה".

בשידור הרומני נאמר: "רואים את רומניה ואת דור הזהב שלה. כאשר אנחנו משחקים בצורה מלהיבה, האוהדים שלנו יוצרים אווירה מטורפת".

גם ב"טלגרף" התרשמו מהביצוע של הקפטן הרומני: "איזה גול מדהים של רומניה. הם לחצו על ההגנה האוקראינית, וסטנצ'ו סיפק שער מופלא מ-20 מטרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ברשות החברתיות הספיקו להתלהב גם מנבחרת רומניה, אך גם לעגו להגנה "המביכה" של אוקראינה והציגו את כפפות השוער של אנדריי לונין, שוער הנבחרת וריאל מדריד, עם חור בין הידיים אחרי השגיאה שלו בשער השני במשחק.

אולכסנדר זינצ'נקו האוקראיני התקשה למצוא את המילים אחרי ההפסד והתנצל בפני האוהדים: "אני לא יודע מה לומר, זה היה מאוד מביך להסתכל לאוהדים שלנו בעיניים. הם הגיעו לתמוך בנו ואני מבטיח להם שנעשה את הכל כדי לפצות אותם במשחק הבא. רק ירדתי מכר הדשא ואני לא רוצה לדבר יותר מדי, הדבר היחיד שעובר לי בראש זה שביישנו את האוהדים ושאנחנו אפילו לא יכולים להסתכל להם בעיניים. ידענו עד כמה המשחק הזה חשוב, אבל לצערי זה מה שקרה לנו ואני מקווה שבמשחק הבא נוכל לקחת נקודות".

המאמן וכוכב העבר סרגיי רברוב הוסיף לדבריו: "נבחרת רומניה טובה מאוד, אמרתי גם אתמול שזו מדינת כדורגל שיודעת לשחק מצוין והיא הוכיחה את זה היום, השיגה תוצאה שאף אחד לא ציפה לה. אנחנו צריכים להתרכז מעכשיו רק במשחק הבא נגד סלובקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully