וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהוא אורלנד מונה למאמן בני הרצליה: "שמח ונרגש"

18.6.2024 / 12:40

שחקן העבר נכנס לנעליו של דן שמיר, לאחר שאימן בשנים האחרונות בליגה הלאומית: "נשאף ליצור פה קבוצה אטרקטיבית, מחויבת ותחרותית"

מחוץ לקווים 17.06.2024/אולפן וואלה

יהוא אורלנד חתם היום (שלישי) כמאמנה החדש של בני הרצליה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. המאמן שאימן בשנים האחרונות בליגה הלאומית ובנבחרת הקדטים יירש את דן שמיר שלקח חופש מאימון ועזב אל המועדון.

"אני מאוד שמח ונרגש להגיע לבני הרצליה, מועדון שבמשך שנים שואף להתמודד בצמרת ולהתחרות ואני מאמין שנוכל להמשיך לעשות זאת בשנים הבאות", אמר שחקן העבר. "אני מודה להנהלת הקבוצה על האמון בי וההזדמנות לאמן בליגה העל, אנחנו נשאף ליצור פה קבוצה אטרקטיבית, מחויבת, תחרותית שתנסה לעשות דברים יפים בליגה, ואני כבר מצפה להתחיל לעבוד. אני מבקש להודות לעירוני רעננה על תקופה יפה ושנתנו לי את ברכת הדרך".

ארבעה שחקנים חתומים בקבוצה לעונה הבאה: כריס באב, שחוזר אחרי שנה בגראבלין, אך יכול לצאת מחוזהו תמורת פיצוי עד אמצע החודש הבא, איתן בורג, פרדי בורדיון ואלון מיכאלי.

יהוא אורלנד מאמן מכבי רעננה. רויטרס
עובר לליגת העל. אורלנד/רויטרס

"רוצה להודות מכל הלב למשפחת בני הרצליה, ובמיוחד ללני ולאלדד על כל מה שעשינו ביחד", אמר שמיר אמש, עם ההודעה על עזיבתו את המועדון. "אחרי יותר מ-20 שנה כמאמן, החלטתי שזה זמן טוב בשבילי לקחת פסק זמן, ואני רוצה להודות להנהלת הקבוצה שהסכימה לאפשר לי להשתחרר. עברנו עונה מאתגרת כמו לא מעט אנשים במדינה, ואני מאחל לבני הרצליה את כל ההצלחה שאפשר בעונה הקרובה ובהמשך הדרך. תודה לכל הצוות, למאמנים המצויינים גולן, ליעד ואביעד, לשחקנים, לזאב, לעמית ולאיציק האחד והיחיד. מעבר לכדורסל, ולכל העבודה המשותפת, בזכותכם חזרתי הביתה, ואני והמשפחה שלי תמיד נזכור את זה. תודה על הכל, דן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully