וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהאוסקר ועד ליגת האלופות: Jacques Lemans בקולקציה חדשה בישראל

המותג האוסטרי, שהוקם בשנת 1975 על ידי אלפרד רידל, מגיע לישראל ומביא איתו מגוון רחב של שעוני יד בעיצובים אלגנטיים וספורטיביים ומציג עיצובים ותכונות ייחודיות - משעוני צלילה שעמידים עד עומק של 200 מטר, דרך מנגנון תנועה היברומטית ועד זכוכית העשויה מספיר

שעון ז'אק למאנס - להשיג ברשת ואתר ג'נטלמן. יחצ,
שעון ז'אק למאנס - להשיג ברשת ואתר ג'נטלמן/יחצ

המותג Jacques Lemans יחגוג השנה 50 שנות פעילות, והוא מופץ ביותר מ-120 מדינות ברחבי העולם. שעוני המותג מתאימים לכל סוג אישיות ולסגנונות שונים, ובנוסף ז'אק למאנס ידועים בשיתופי הפעולה שלהם עם מפורסמים מהשורה הראשונה, כמו זוכה האוסקר קווין קוסטנר (2020) ועם ליגת האלופות בכדורגל- UEFA Champions League.

המגוון הרחב של שעוני החברה מתבטא בסגנונות עיצוביים שונים; משעונים עגולים ועד מרובעים, משעוני צלילה עמידים במים עד עומק של 200 מטרים ועד לכאלו שמתאימים ליומיום, או שעונים אלגנטיים המתאימים ליציאות ערב, ומרצועות פלדת אל-חלד ועד רצועות קרמיות, רצועות מעור איכותי איטלקי או רצועות עור בשילוב סיליקון.

שעוני Jacques Lemans עשויים מפלדת אל חלד, השעונים מגיעים במגוון צבעים, מזהב וכסף קלאסיים, דרך שילובי צבעים כגון שחור-זהב וכסף-זהב, ועד לצבעי לבן-שחור עם ציפוי בתקן שוויצרי בינלאומי המעניקים מראה יוקרתי ושונה בנוף.

אחת מהתכונות הבולטות של שעוני Jacques Lemans היא מנגנון תנועה היברומטית, המשתמשת בתנועה הטבעית של פרק כף היד לטעינת השעון, מה שמבטל את הצורך בהחלפת סוללות ומבטיח עתודת חשמל של 180 ימים. בנוסף, קולקציית השעונים מתאפיינת בטכנולוגיה סולארית המאפשרת טעינה על ידי אור טבעי ומלאכותי, עם עתודת כוח של עד 120 ימים בטעינה מלאה.

להשיג בלעדית באתר וברשת ג'נטלמן, שעונים החל מ-535 ועד 3,765 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • שעונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully