וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי בן אברהם פרש משיפוט פעיל ויעבור לעמדת ה-VAR

תולה את המשרוקית אחרי 24 שנים, מהן 13 בסגל הבכיר של איגוד השופטים: "גאה שעמדתי תמיד בכל יעד שהוצב לי והצבתי לעצמי"

מחוץ לקווים 17.06.2024/אולפן וואלה

שלומי בן אברהם, שופט הסגל הבכיר מזה 13 שנים ו-24 שנים שופט כדורגל, עדכן את ראשי האיגוד כי בעקבות פציעה במהלך שיפוט העונה בליגת העל ממנה הוא מתקשה להחלים, הוא החליט לפרוש משיפוט פעיל. לבן אברהם הוצע להצטרף לצוות שופטי ה-VAR והוא יימנה על סגל שופטי המסך בעונה הקרובה.

בן אברהם אמר: "אחרי המון מחשבות ונסיונות בלתי מתפשרים לחזור לכשירות בעקבות פציעה, הגיעה העת לומר תודה על הכל ולפרוש משיפוט על כר הדשא. איני יכול להכין עצמי פיזית לעונה תובענית בליגת העל בהתאם לרף הגבוה לו מחויב האיגוד והציפיות של כלל הגורמים, בראש ובראשונה אנוכי. אני גאה בכך שעמדתי תמיד בכל יעד שהוצב לי והצבתי לעצמי ומודה לחבריי ולחברותיי לאיגוד ולשיפוט על השותפות וההפריה ההדדית. תודה ליו"ר האיגוד, למנכ"ל ולוועדה על שתמכו לאורך כל הדרך ובעיקר על כך שמצאו אותי מתאים לאתגר חדש כשופט מסך".

השופט שלומי בן אברהם. מאור אלקסלסי
השופט שלומי בן אברהם/מאור אלקסלסי

יו"ר הועדה המקצועית, לירן וקסברגר: "הוועדה המקצועית מודה לשלומי על תרומתו רבת השנים כשופט בסגל ליגת על. שלומי עובר למסלול החשוב והמאתגר של שופט מסך ואנו בטוחים ביכולותיו להצליח ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר בתחום".

יו"ר איגוד השופטים, גיורא ענבר: "שלומי היה שופט איכותי והוסיף ותרם המון לאיגוד. אני גאה במדיניות החשובה שהטמענו באיגוד והיא לאפשר לשופטים שתרמו למערכת להמשיך ולהתפתח בה ככל שזה מתאפשר ומקובל על הצדדים. נושא הפיתוח הייעודי וההתמקצעות של נבחרת שופטי המסך עומד בראש סדר העדיפות באיגוד, ככל ששיפוט המסך מקבל תפקיד יותר מרכזי וקריטי בעולם הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully