וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפרוש בגיל 27? כוכב ברצלונה סיפק התבטאויות מדאיגות

ראפיניה רשם עונה טובה, אבל חשף: "לאחרונה חשבתי לנטוש את הכל ולעזוב את הכדורגל. לא רוצה לעבור התקפות מצד התקשורת ואוהדים"

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם ארצות הברית במשחק הכנה לקראת הקופה אמריקה/ספורט1

ראפיניה, שחקנה בן ה-27 של ברצלונה, סיים טוב מאוד את העונה החולפת. הוא עבר את רף עשרת השערים בעונה השנייה ברציפות, כבש שער חשוב מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות והיה מהשחקנים היותר טובים של צ'אבי, בעונה מאכזבת מאוד של הקבוצה.

אלא שלמרות שהוא נמצא בגיל שבו הכדורגלנים מגיעים בדרך כלל לשיאם, שחקן נבחרת ברזיל שמתכונן בימים אלו לקופה אמריקה, סיפק התבטאויות מדאיגות לגבי עתידו האישי.

"לאחרונה חשבתי לנטוש את הכל בגלל בעיות אישיות ומקצועיות. חשבתי לוותר, לעזוב את הכדורגל, כי לא רציתי לעבור בעיות נפשיות או קשיים והתקפות מצד התקשורת או האוהדים", הסביר, כך לפי Marca, "לדמיין שיום אחד הבן שלי יוכל לראות בי מקור השראה בכדורגל, לאו דווקא להיות הטוב בעולם, אלא דמות לחיקוי, זה שווה הרבה".

ראפיניה, קשר ברצלונה. GettyImages
יקרוס תחת הלחץ? ראפיניה/GettyImages

הלחץ הגדול בברצלונה הכריע כבר מאמנים גדולים שביקשו בעצמם לעזוב כמו צ'אבי ולפניו לואיס אנריקה ואפילו פפ גווארדיולה הגדול - שניהם הוליכו את המועדון לטרבל ולכל תואר אפשרי. ראפיניה, שנרכש על ידי לידס בכסף גדול (58 מיליון יורו) ספג ביקורות בעונה הראשונה שלו וגם ראה הרבה פעמים את עוסמאן דמבלה פותח לפניו בצד שמאל של ההתקפה. אלא שמאז שדמבלה עזב, ראפיניה הפך להיות שחקן הרכב קבוע במועדון.

אלא שחרף העונה הטובה שלו, על פי דיווחים בתקשורת הספרדית ברצלונה מחפשת שחקנים בעמדה שלו כששמם של שחקנים כמו ניקו וויליאמס וגם לואיס דיאס מליברפול הוזכר יותר מפעם אחת. בכל מקרה, לשחקן הברזילאי לא יהיה חסר ביקוש, בעיקר בפרמיירליג, שם הוא כיכב בגדול במדי לידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully