וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי "הנבל" רוצה להשתיק את בוסטון: "הם זרקו אותי"

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 10:24

כוכב דאלאס נזכר בימיו העגומים בבוסטון לקראת המשחק החמישי בגמר: "הם מצפים שתאמין בכל מה שהם עושים, אחרת יזרקו אותך וזה קרה לי"

ג'ייסון טייטום אחרי הניצחון במשחק מספר 3 של גמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של בוסטון

אחרי שהושפלה במשחק הרביעי בסדרת הגמר, בוסטון תוכל לזכות הלילה (בין שני לשלישי) באליפות אם תנצח את המאבריקס ותשלים 1:4 בסדרה. הסלטיקס לא הופיעו למשחק הרביעי, אבל בבית שלהם זה צפוי להיות סיפור אחר לגמרי, בטח שבמשחק על התואר.

דאלאס מצידה מפנטזת על מהפך שאף קבוצה מעולם לא עשתה. אבל כדי לעשות זאת היה תהיה חייבת שיפור קיצוני מצידו של קיירי אירווינג. הגארד, שעזב את בוסטון בטריקת דלת לפני חמש שנים, התקשה בשני הפסדי החוץ של המאבריקס בפתיחת הגמר הזה, עם ממוצע של 14.0 נקודות ב-35.1% קליעה בלבד, ונתן הרבה תחמושת לקהל האוהדים שרואה בו "אויב העם" ו"נבל".

קיירי אירווינג דאלאס ג'ייסון טייטום בוסטון. רויטרס
ישתיק את הקהל של בוסטון? קיירי במשחק הקודם/רויטרס

אמש במסע"ת שערך לפני המשחק, קיירי הגיב להקנטות מצד אוהדי הסלטיקס כשאמר: "בואו פשוט נקרא לזה בשמו," אמר אירווינג. "כשהאוהדים צועקים 'קירי sucks' (קיירי גרוע), הם מרגישים שיש להם יתרון פסיכולוגי, וזה הוגן. ברור, אם אני לא קולע סלים או מאבד כדורים, זה הופך את זה לבעיה בוערת יותר שהם יכולים לרדת עליה".

"אני חושב ש כדי להשתיק אפילו את הספק העצמי, שלא לדבר על ספק הקהל, אבל הספק העצמי כשאתה קולע או מחטיא זריקות, זה חשוב לא פחות מלוודא שאני מוביל את הקבוצה בצורה הנכונה ומאפשר להיות אנושי גם בחוויה הזאת, וגם לספר להם איך אני מרגיש", התפלסף קיירי.

אירווינג ידע כמה תקריות בעבר עם אוהדי הסלטיקס, אבל נשמע מפוייס יותר כשאמר: "אני צריך להראות כבוד כאן. בסלטיקס ציפו ממנו להתחבר ל-DNA שלהם ולהאמין בכל מה שקשור לסלטיקס ואם לא תעשה את זה, יזרקו אותך מכאן. אני אחד האנשים ש"נזרקו". אני לגמרי בסדר עם זה. עשיתי את זה לעצמי. הם לא מקבלים אותי בחיבוק חם".

157 קבוצות עד כה נקלעו לפיגור 3:0 בפלייאוף ודאלאס רוצה להיות הראשונה שמבצעת מהפך, אבל הדרך לשם עוד רחוקה מאוד. "מה שאני משתף עם החברים לקבוצה שלי עכשיו זה פשוט ליהנות מהרגע", אמר אירווינג, שקלע את הסל המנצח במשחק 7 בגמר 2016, אז קליבלנד הפכה לקבוצה היחידה שהתגברה על פיגור 3-1 בסדרת הגמר וזכתה באליפות בלתי נשכחת על חשבון גולדן סטייט. "קיבלנו הזדמנות להשיג אחד מהיעדים שלנו, לחזור לבוסטון. יש לנו עוד יעד מולנו, וזה לחזור לדאלאס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully