וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורה כשילדיו ברכב: השוד האלים של שחקן נבחרת קולומביה

אדווין קרדונה בן ה-31, לשעבר אלוף ארגנטינה עם בוקה ג'וניורס, היה קורבן לניסיון שוד. למרבה המזל, איש לא נפגע באירוע

תקציר יורו 2024: סרביה - אנגליה 1:0/ספורט1

אדווין קרדונה, שחקן נבחרת קולומביה עד לפני שלוש שנים, הכריז בסוף מאי על חזרתו לקבוצת נעוריו אתלטיקו נסיונל, אותה עזב לפני כעשור ולאחר שחרורו מאמריקה דה קאלי. אבל נראה שלא כולם מרוצים משובו למדיין. בסוף השבוע היה הכדורגלן קורבן לניסיון של שוד מזוין, כאשר במהלך נסיעה משפחתית נורו כדורים לעבר רכבו. ילדיו הקטנים ישבו מאחור, אך למרבה המזל אף אחד לא נפגע שכן מדובר ברכב משוריין.

האירוע התרחש באזור כפרי של עיירת סן ג'רונימו. לאחר שקרדונה משך כסף מהכספומט, הוא נחסם על ידי שברולט ואז נורו חמש יריות על הריינג' רובר שלו. לירי היו אחראים שלושה עבריינים על אופנועים וקרלוס אנדרס מרטינס רומרו, מפקד משטרת אנטיוקיה, דיווח: "קרדונה היה קורבן לניסיון שוד. כמה אנשים חסמו את רכבו וניסו לפרוץ אליו. הם ירו לעבר אחד החלונות הצדדיים ואז נמלטו. שלושה אנשים נראו שם, נבחן באיזו מידה היו שותפים לתקיפה. לנהג החוסם יש היסטוריה של מעשי שוד".

קרדונה בן ה-31 כבש שישה שערים ב-45 הופעות במדי נבחרת קולומביה, כשהאחרונה הייתה ב-2021. הוא זכור גם מתקרית גזענית במשחק ידידות מול דרום קוריאה בסוף 2017. עם אתלטיקו נסיונל, אליה יחזור כעת, הוא זכה בשתי אליפויות בתחילת דרכו. בהמשך שיחק גם במונטריי, פאצ'וקה וטיחואנה המקסיקניות, העביר שתי עונות כמושאל בבוקה ג'וניורס, איתה זכה באליפות ובגביע, ולבש בארגנטינה גם את מדי ראסינג קלוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully