וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "יודע שדיברו עם טוכל, בסוף החליטו שאשאר"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 21:47

המאמן התייחס לראשונה לסאגה הארוכה: "ראשי מנצ'סטר יונייטד חדשים בכדורגל וזה בסדר שהם לקחו את הזמן. הם הפריעו לי באמצע החופשה"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

אריק טן האח במשך שבועות ארוכים המתין להחלטת ראשי מנצ'סטר יונייטד אם הוא ימשיך בתפקיד לעונתו השלישית או שלא. בעונה הראשונה הוא זכה בגביע הליגה ובעונתו השנייה השדים האדומים הניפו את הגביע האנגלי אחרי ניצחון על מנצ'סטר סיטי בגמר בוומבלי, אבל למרות הניצחון הגדול בסוף חודש מאי, רק בימים האחרונים דווח כי התקבלה סופית ההחלטה להמשיך איתו לעונה נוספת.

הערב (ראשון) טן האח התייצב באולפן הטלוויזיה בהולנד, שם הוא משמש כפרשן המשחק בין אנגליה לסרביה ביורו, וסיפק התייחסות ראשונה לשבועות הלא פשוטים שעברו עליו בהמתנה להחלטת המועדון אם להמשיך איתו או שלא, כשבמקביל עלו לא מעט שמות של מועמדים וגם פרסומים על פגישות עם מאמנים ובהם תומאס טוכל.

עדיין לא הורדתם את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט? לחצן כאן

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"באנגליה החוקים שונים". טן האח/GettyImages

"מנצ'סטר יונייטד הפריעה לי באמצע החופשה", פתח טן האח, "הם הגיעו לפגישה איתי משום מקום באמצע החופשה. הם טסו להיפגש איתי באיביזה. הם לא הכחישו שנפגשו עם תומאס טוכל, סיפרו לי על זה, אבל בסופו של דבר הם החליטו שאני המאמן הכי טוב עבורם. הם לקחו את הזמן, אל תשכחו שקבוצת INEOS (הבעלים) חדשים בענף הכדורגל וזה נורמלי לבחון דברים בסיום העונה. זה לא סוד שהם דיברו עם המון מועמדים. זה לא משהו שבהולנד עושים, אבל באנגליה החוקים שונים".

מאז הפרסום על כך שטן האח ימשיך על הקווים בתיאטרון החלומות גם פורסם כי החל איתו מו"מ על הארכת חוזהו ועל כך אמר: "אנחנו צריכים להגיע לסיכום כדי להאריך את החוזה בינינו וזה לא משהו שנעשה בקלות. אנחנו עוד צריכים לדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully