וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכל: בני יהודה תמשיך לארח באצטדיון בלומפילד

16.6.2024 / 19:14

על אף שעיריית תל אביב-יפו אישרה כי הכתומים צפויים לשוב אחרי 20 שנה למגרש בשכונת התקווה ששופץ, בסיומה של פגישה בין הצדדים התקבלה ההחלטה הסופית. ההסבר בפנים

הציור באצטדיון בשכונת התקווה לזכר ניקולאי קודריצקי/בני יהודה תל אביב

אוהדי בני יהודה תל אביב כבר חגגו את חזרתם לאצטדיון בשכונת התקווה אחרי 20 שנה בבלומפילד, לאור הודעת עיריית תל אביב רק לפני שלושה ימים על כך שביום ראשון תתקיים פגישה סופית שבה ההחלטה תאושר רשמית. למרות כל זאת, הערב (ראשון), לאחר הפגישה, נקבע כי בני יהודה תמשיך בבלומפילד.

"לאחר פגישה עם עיריית תל אביב בעניין החזרה לאצטדיון שכונת התקווה בעונה הקרובה, ובחינת הנושא של שיפוץ היציע המערבי ומועד פתיחתו - הוחלט שהקבוצה תשחק גם בעונת המשחקים הבאה, 2024/25 באצטדיון בלומפילד", נמסר מהמועדון.

האצטדיון המחודש בשכונת התקווה. באדיבות עיריית תל אביב- יפו, אתר רשמי
הכתומים ימשיכו בבלומפילד, למרות הכל/אתר רשמי, באדיבות עיריית תל אביב- יפו

עוד נמסר מהמועדון: "ההחלטה נבעה מ-2 נושאים עיקריים. ראשית, הבנה היא שגם בעבודה מואצת, שיפוץ היציע עתיד להסתיים רק לקראת חודש פברואר, ובנקודת זמן הנוכחית האצטדיון שמכיל רק כ-2,000 צופים במתכונתו הנוכחית, ולפי הוראות המנהלת 10% מועבר לקבוצה האורחת, בנוסף להפרדה בין הקהלים יקשו מאוד על הקהל והמועדון. בנוסף על כך, האצטדיון לא יהיה מוכן לפתיחת העונה, מה שיביא את הקבוצה לנדידה לאצטדיונים אחרים במהלך תחילת העונה.

"שנית, במהלך העונה שעברה הקהל חזר להיות מחובר למועדון, לאחר כמה שנים בהם היה קשיים רבים ביחסים. חיבור זה הביא לכך שהיציעים נצבעו בכתום משבוע לשבוע, שהקהל הגיע בשיאו לכ-9,000 צופים, ועוד משחקים רבים עם מעל 5,000 צופים. חזרה לאצטדיון שמכיל רק 2,000 מקומות בלבד, מהווה פגיעה אנושה בדור הצעיר ובקהל שלנו שהולך וגדל".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully