וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני פריז: מקום 27 לרוכב תומר זלצמן בסבב גביע העולם

בתחרות שהתקיימה בוולדיסולה, איטליה, עבר הרוכב הישראלי את המרחק בזמן של 1:22:04 שעות, 3:39 דקות מהמנצח. זהו הישגו האישי הטוב ביותר של זלצמן עד כה בתחרויות גביע העולם

תומר זלצמן. ניר לוי,
תומר זלצמן/ניר לוי

תומר זלצמן (25), רוכב אופני ההרים שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז, שהחל היום (ראשון) את סבב תחרויות גביע העולם האחרונות שלו לפני פריז, סיים את התחרות הראשונה במקום ה-27 מבין 101 רוכבים שזינקו. בתחרות שהתקיימה בוולדיסולה, איטליה, עבר הרוכב הישראלי את המרחק בזמן של 1:22:04 שעות, 3:39 דקות מהמנצח. זהו הישגו האישי הטוב ביותר של זלצמן עד כה בתחרויות גביע העולם והתוצאה השנייה בטיבה של ישראלי בתחרות גביע עולם, אחרי שלומי חיימי בקנדה ב-2013.

בתחרות שהתנהלה במזג אוויר שמשי ונוח נדרשו הרוכבים לבצע 7 הקפות של 4 קילומטרים כל אחת. בתחילת התחרות, הרוכב שלפניו נפל, מה שאילץ את זלצמן לרדת מהאופניים,לקחת אותם על כתפיו, לדלג מעליו ולהמשיך בתחרות. גיל לי גונן סיים את התחרות במקום ה 60.

זוהי התחרות הרביעית של זלצמן העונה במסגרת גביע העולם. בתחרות הקודמת שהייתה לפני כשלושה שבועות בצ'כיה, בה הבטיח את מקומו בפריז, סיים אלוף ישראל הטרי במקום ה-32.

"בתחרות הבינלאומית הראשונה שלו לאחר שנבחר לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים, תומר הגיע היום להישג השיא שלו בסבב גביע העולם", אמר ירדן גזית, מנכ"ל איגוד האופניים בישראל. "זו מבחינתנו האינדיקציה הטובה ביותר לכך שהוא ממשיך ומשתפר לקראת רגע השיא בפריז בעוד חודש וחצי".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully