וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן קיסר תעניק חסות לרץ האולימפי גשאו איילה

16.6.2024 / 16:37

שיאן ישראל במרתון חתם על חוזה חסות חדש: "שמחים ונרגשים להעניק לאיילה חסות לקראת המשחקים האולימפיים בפריז ומאחלים לו הצלחה רבה"

חברת "אבן קיסר" תתמוך בגשאו איילה (מכבי ת"א), שיאן ישראל במרתון, ותעניק לו חסות.

איילה הוא כאמור שיאן ישראל בריצת מרתון, שרק בשבוע שעבר זכה עם נבחרת ישראל במדליית הכסף הקבוצתית בחצי מרתון באליפות אירופה שנערכה ברומא. באותה תחרות הוא גם סיים במקום השביעי הכללי עם שיא אישי חדש. ברזומה של גשאו גם זכייה במדליית ארד במרתון באליפות אירופה 2022 וזכייה במדליית הזהב הקבוצתית באותה אליפות.

חברת אבן קיסר היא חברה ישראלית ומובילה עולמית הפועלת בחמישים מדינות ברחבי העולם 35 שנים ומתמחה בעיצוב, פיתוח וייצור של משטחי עבודה למטבח ולחדרי אמבטיה ולבית כולו.

גשאו איילה אמר במעמד החתימה: "אני מודה מעומק הלב לחברת אבן קיסר שהחליטה לאמץ אותי ולהעניק לי חסות. התמיכה הזאת מרגשת אותי, ונותנת לי הרבה כוח ומוטיבציה, מעבר לעזרה הכלכלית. כל כולי בהכנות לקראת המשימה הגדולה של השנה, המשחקים האולימפיים בפריז, ובעזרת החסות אני רגוע ושקט".

גשאו איילה. .,
"התמיכה מרגשת אותי ונותנת לי הרבה כוח ומוטיבציה". גשאו איילה במעמד החתימה על הסכם החסות/.

יוסי שירן, מנכ"ל אבן קיסר: "אנחנו גאים לתמוך בגשאו ובספורט הישראלי. גשאו הוא ספורטאי מוכשר שקבע שיא ישראלי, ואף הישג עולמי מרשים בריצת המרתון. אנחנו שמחים ונרגשים להעניק לו חסות לקראת המשחקים האולימפיים בפריז ומאחלים לו הצלחה רבה".

גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה, הוסיף: "אני שמח מאוד שחברת אבן קיסר בחרה להעניק חסות לגשאו, שהוא אחד מהמרתוניסטים הבכירים שלנו ומבכירי האתלטים שלנו בכלל. מגיע לשיאן ישראל במרתון לקבל תמיכה".

איילה הוא הישראלי הראשון שירד מ-2:05 שעות בריצת מרתון, כשקבע את השיא הישראלי, 2:04:53 שעות, במרתון סביליה בפברואר השנה, וכעת הוא נמצא בהכנות לקראת ריצת המרתון במשחקים האולימפיים בפריז. עבורו זו תהיה הופעה ראשונה בקריירה באירוע הספורט הגדול בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully