וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עילי בוצ'ן הצטרף למכבי תל אביב בגלישת גלים

16.6.2024 / 15:46

סגן אלוף אירופה עד גיל 20 מצטרף לאגודה התל-אביבית. "אעשה הכל כדי לייצג את מכבי תל אביב ואת ישראל במשחקים האולימפיים הבאים בלוס אנג'לס 2028"

גולש הגלים עילי בוצ'ן (19), סגן אלוף אירופה עד גיל 20 לשנת 2023 הצטרף בימים אלו למועדון מכבי תל אביב. בוצ'ן, הנחשב לכישרון גדול בגלישת גלים, הוא הגולש הישראלי הראשון בכל הזמנים שזכה בתואר האירופי הנכבד הזה. באליפות העולם שהתקיימה בינואר האחרון בסן דייגו, קליפורניה, סיים במקום ה-17 מבין 24 מתחרים.

מרכז האימונים של הגולש נמצא בפורטוגל ומאמנו הוא הפורטוגלי מנואל גימרו, מאמנה של ענת ליליאור הגולשת האולימפית, גם היא ממכבי תל אביב, שתשתתף במשחקים בפריז ותהא זו עבורה הופעה שניה במשחקים האולימפיים. הוא מתאמן גם עם הישראלי גבי בולוביק.

על הצטרפותו למכבי תל אביב אמר עילי בוצ'ן: "כילד ראיתי במכבי תל אביב מועדון גדול ועוצמתי. תמיד חלמתי להגיע לאגודה הזאת ולהיות חלק ממנה. המשאלה הזאת התגשמה. אני בטוח שצפויה לי חוויה ספורטיבית מצויינת. אני עושה ואעשה הכל כדי לייצג את מכבי תל אביב ואת ישראל במשחקים האולימפיים הבאים בלוס אנג'לס 2028".

עילי בוצ'ן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"גולש צעיר, הישגי מאוד וחדור מוטיבציה להצליח". עילי בוצ'ן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עם הצטרפותו של בוצ'ן למכבי תל אביב אמר דורון שיטרוק יו"ר האגודה: "אנו שמחים לצרף לשורותינו את עילי בוצ'ן, גולש צעיר, הישגי מאוד וחדור מוטיבציה להצליח. המוטיבציה הגבוהה שלו להצלחה מאפיינת את הספורטאים במכבי תל אביב שכל אחד מהם שואף להיות הכי טוב שהוא יכול. למכבי תל אביב הרצון והכלים להעניק לבוצ'ן את המעטפת המתאימה לספורטאי ברמתו, מתוך מטרה משותפת - שיגיע למשחקים האולימפיים הבאים בלוס אנג'לס 2028".

בוצ'ן ייצא במהלך השבוע למחנה אימונים באל סלבדור, לקראת סדרת תחרויות במסגרת אליפות אירופה לבוגרים ולנוער עד גיל 20 שתכלול 6 עד 7 תחרויות שיחלו באנגליה וימשכו כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully