וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קיבלה את כל 1,400 הכרטיסים לאוהדיה

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 16:54

אחרי שהאדומים התלוננו כי מכבי תל אביב מעכבת את העברת הכרטיסים לקראת המשחק השלישי והמכריע בסדרת הגמר, פגישה בין נציגי הצהובים לאנשי המשטרה הובילה להפשרתם והמכירה תיפתח

תורי ענק מחוץ להיכל קבוצת שלמה לפני המשחק בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב/אור שקדי

הפועל תל אביב שלחה היום (ראשון) מכתב למנהלת הליגה בעקבות העובדה שמכבי תל אביב טרם העבירה לקבוצה את הכרטיסים למשחק גמר הפלייאוף בין הקבוצות שייערך מחר (שני, 21:00) בהיכל מנורה. על פי הטענות של האדומים, מדובר בהפרה של תקנון המנהלת, אך לאחר טענות האדומים ולאחר פגישה בין מכבי תל אביב למשטרה, הפועל תל אביב קיבלה את כל 1,400 הכרטיסים שמגיעים לאוהדיה.

על פי אנשי הפועל, במכבי תל אביב מסרו להם הבוקר כי הם מחכים לפגישת ההיערכות עם המשטרה, ולכן לא העבירו את הכרטיסים עד שעות הצהריים המאוחרות. ממכבי תל אביב אישרו הבוקר כי הכרטיסים טרם הועברו, כשלטענתם ניתנה הוראה להמתין עם ההעברה כרגע, אם כי מדובר בהוראה שבמשטרת תל אביב לא מכירים באופן רשמי. כאמור לעיל, בסופו של דבר הכרטיסים הועברו והמכירה לאוהדי הפועל ת"א תיפתח.

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
הפעם זה יעבור בשלום? לא בטוח. אוהדי הפועל תל אביב ביד אליהו/דני מרון

המשחק הראשון בין הקבוצות בהיכל מנורה עבר בשלום מבחינת העברת הכרטיסים, וכן מבחינת התורים בכניסה, כשבמהלכו הודלקו עשרות אבוקות על ידי אוהדי הפועל. אמש במשחק בהיכל שלמה נוצרו תורי ענק בעקבות בידוק דקדקני, שלא הוביל למציאת אבוקות שלבסוף הודלקו בכמויות גדולות וגרמו לעצירת המשחק לכחצי שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully