וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה העליונה מבחינתי - להשמיע את התקווה בפריז"

16.6.2024 / 11:10

ענבל לניר לא מנמיכה ציפיות לקראת האולימפיאדה, וחולמת להעלות חיוך לישראל בשעתה הקשה: "מתעלת את העצב לעבודה. הלב נשבר, הרוח חזקה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

ענבר לניר תגיע לאולימפיאדת פריז כאחת הפייבוריטיות של משלחת הג'ודו - והיא לא מתכוונת להנמיך ציפיות. לניר, אלופת העולם לשעבר המתחרה בקטגוריית משקל של עד 78 ק"ג, התראיינה היום (ראשון) לכלי התקשורת במסגרת יום פתוח של נבחרת הג'ודו לקראת היציאה לצרפת, ולא הסתירה את שאיפותיה הגבוהות.

"הציפיות גבוהות בצדק. אני מרגישה שאנחנו נבחרת מאוד חזקה. יש את הכוח של כל אחת בנפרד, ומרגישים אותו גם יחד. זה נותן המון רוח גבית ומוטיבציה. כיף גדול לבוא לאולימפיאדה ממקום של כוח".

עד כמה קשה להתכונן למשחקים אולימפיים כשהמדינה נמצאת במצב כזה?

"זו תקופה מורכבת לכולם. אני יכולה להעיד על עצמי שיש כל הזמן עצב, אבל מצד שני אני מתעלת אותו לתנועה, לעבודה, למשהו חיובי. אני יודעת שהישג שלנו יכול להעלות חיוך. להשמיע את התקווה ולהניף את הדגל - מבחינתי זו מטרה עליונה. ברור שהמצב כואב, בכל יום שומעים עוד חדשות רעות והלב נשבר, אבל הגוף חזק והרוח חזקה. אני מקווה להסב גאווה למדינה".

ענבר לניר חוגגת מדליה, אליפות אירופה בג'ודו. DAMIR SENCAR/AFP, GettyImages
בראש מורם. לניר/GettyImages, DAMIR SENCAR/AFP

עד כמה מרגישים את העוינות כלפינו בתקופה הזו? אתן פוגשות את השנאה לישראל?

"זה כן מורגש באוויר, למרות שלא פוגשים את זה באופן חד משמעי. כשאני פוגשת מישהו שאני לא מכירה ברחוב, אני כן אתלבט אם לומר שאני מישראל או ממלטה. הרבה פעמים אני אומרת שאני ממלטה, כדי להימנע מבעיות. יש תחרויות ששומעים שריקות בוז, אבל בזמן התחרות אני מאוד מרוכזת ולא שומעת שום דבר, כך שאני לא מודאגת מהבחינה הזאת. בפריז שמעתי שריקות בוז רק אחרי הקרב על המדליה, זה אומר ששומעים את זה רק כשיורד המתח - כך שזה בסדר גמור".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבר לניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully