וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "לא אשחק באולימפיאדה. עמדת המועדון שלי ברורה"

אוסטריה חוששת מהחלוץ: "הטוב בעולם, והוא רק אחד מ-11". הצרפתי: "יש לי את הראש, מחר נראה אם גם את הרגליים" (שני, 22:00, ספורט1)

תקציר: צרפת - לוקסמבורג 0:3/ספורט1

אוסטריה

אוסטריה מגיעה עם הרבה אמונה וניסיון ליורו הרביעי שלה, והשלישי שלה ברציפות, אבל היא מתמודדת מול אחת הקבוצות הכי עקביות וחזקות באירופה כבר במשחק הפתיחה: צרפת החזקה, גדושת הכוכבים, שמשתתפת ביורו ה-11 שלה והגיעה לגמר בשלושה מארבעת הטורנירים הגדולים האחרונים שלה.

שתי הנבחרות העפילו בצורה מרשימה לטורניר, כשאוסטריה רק ​​נקודה מאחורי מנצחת הבית בלגיה בעוד שצרפת איבדה רק שתי נקודות במוקדמות. עם זאת, כל אחת מהן יודעת היטב שבית 4 הוא קשה ומאתגר, עם משחקים שצפויים נגד פולין והולנד, ולכן התחלה חיובית תהיה הכרחית.

ראלף רנגניק, מאמן אוסטריה: "אנחנו חייבים להיות חזקים יותר כיחידה; אנחנו צריכים להיות טובים יותר במעבר; אנחנו צריכים להיות מסוגלים לקחת את ההזדמנויות שלנו ולבקיע שערים ברגעים מכריעים. לעומת זאת, אנחנו צריכים לוודא שהם לא יעשו את זה. אמבפה הוא כנראה החלוץ הטוב בעולם כרגע, אבל הוא עדיין רק אחד מ-11 שחקנים כל כך טובים סביבו, ואנחנו נצטרך לעשות הגנה טובה עליו כדי שלא יוכלו להזין אותו".

שחקן נבחרת אוסטריה מרסל זאביצר מול וויליאם סאליבה, בלם נבחרת צרפת. רויטרס
סאליבה מול זאביצר. כל נקודה קריטית/רויטרס

צרפת

צרפת נחשבת על ידי רבים לנבחרת הטובה בעולם, והוכיחה את זה בטורנירים האחרונים: היא הניפה את גביע העולם ב-2018 והפסידה רק בגמר ביורו 2016 ובגביע העולם ב-2022. יורו 2020 היה חריג ברצף הזה, כשהודחה על ידי שווייץ בשמינית הגמר.

דידייה דשאן, מאמן צרפת: "אוסטריה היא נבחרת לא מוערכת. הם השתפרו בשנים האחרונות. שיחקנו מולם בליגת האומות ויכולנו לראות איזו נבחרת איכותית היא. זו נבחרת אירופאית מאוד מוכשרת שהיא בהתפתחות מתמדת. נצטרך את כל הכוח שלנו וגם את המנטליות הנכונה, בלי לחשוב שבגלל שאנחנו נבחרת צרפת ננצח את המשחק הזה עוד לפני ששיחקנו אותו".

קיליאן אמבפה, שלא היה כשיר לחלוטין בשבועות האחרונים, אמר: "הכי חשוב זה הראש. אני מעדיף שיהיה לי את זה, מאשר את הרגליים. מה שבטוח זה שיש לי את הראש, מחר נראה אם יש לי את הרגליים". בנוסף הוא אישר שאינו צפוי להשתתף במשחקים האולימפיים הביתיים בפריז: "למועדון שלי יש עמדה מאוד ברורה. אני לא חושב שאשתתף, זו האמת. אני מבין את זה, אני מגיע לקבוצה חדשה. אאחל את הטוב ביותר לנבחרת צרפת ואני מקווה שהיא תזכה במדליית הזהב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

טריוויה

* זה המפגש השלישי בין השתיים בטורניר גדול: ב-1934 האוסטרים ניצחו במונדיאל 2:3, וב-1982 הצרפתים ניצחו במונדיאל 0:1.

* אוסטריה ניצחה רק פעם אחת בעשרת משחקיה האחרונים מול צרפת (7 הפסדים, 2 תיקו): במוקדמות המונדיאל 2008, 1:3 בווינה.

* העימות האחרון היה בספטמבר 2022 בליגת האומות, אז קיליאן אמבפה ואוליבייה ז'ירו קבעו 0:2 בסטאד דה פראנס, כשלושה חודשים אחרי ה-1:1 בווינה, שם אמבפה השווה שבע דקות לסיום אחרי שער יתרון של אנדי ויימן.

* עבור האוסטרים זו העפלה שלישית ברציפות ליורו (אחרי שב-2008 עלו אוטומטית כמארחים). הישג השיא: הדחה בשמיינת הגמר על ידי איטליה ביורו הקודם.

* אמבפה הבקיע כבר 12 שערים במסגרת הגביע העולמי, אבל ביורו עוד אין לו שער. בטורניר הקודם איים על השער 14 פעמים, אבל לא מצא את הרשת.

* אנטואן גריזמן היה מעורב ב-18 שערים בטורנירים הגדולים מאז יורו 2016 - יותר מכל שחקן אירופי אחר.

הרכבי הקבוצות

שופט: חסוס חיל מנסאנו (ספרד)
אצטדיון: מרקור-שפיל ארנה (דיסלדורף)
קהל: 46425

משחקי יום שני, 17.6

16:00: רומניה - אוקראינה (מינכן) - בית ה'
19:00: בלגיה - סלובקיה (פרנקפורט) - בית ה'
22:00: אוסטריה - צרפת (דיסלדורף) - בית ד'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully