וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מפנימה: זה יהיה משחק הפרידה מהכוכבים

16.6.2024 / 10:00

במועדון מתחילים לעכל את העזיבות הצפויות של בולדווין וקולסון, אולם לא יוותרו עליהם ללא פיצוי משמעותי או חילופי שחקנים: "המלחמה מקשה על חייהם האישיים". לורנזו בראון רחוק יותר מכולם מסיכום בקבוצה אחרת, אבל ההערכה היא שגם הוא לא ימשיך

הגעת מכבי תל אביב למשחק הדרבי אצל הפועל תל אביב בסדרת הגמר/אור שקדי

יממה לפני המשחק המכריע על האליפות, במכבי תל אביב מתחילים לעכל את העובדה שזו תהיה הופעת פרידה של חלק ניכר מהשחקנים בסגל. במכבי מודעים וערים לדיווחים מהימים האחרונים ברחבי אירופה על כך שווייד בולדווין ובונזי קולסון מנהלים מגעים או כבר סיכמו את תנאיהם בקבוצות יורוליג אחרות.

באופן רשמי, בקבוצה נמנעים מלהגיב לכך, אך עם זאת גורמים במועדון סיפרו אמש כי: "הסיטואציה מאוד ברורה. אלה שחקנים שנמצאים כרגע בשיא הקריירות שלהם, והסיטואציה כרגע בישראל עם הימשכות המלחמה, מקשה גם על חייהם האישיים. לכן קבוצות פונות אליהם".

במכבי צפויים לבקש דמי שחרור או לחילופין עסקת חליפין בתמורה לבולדווין וקולסון, כשנכון לעכשיו פנרבחצ'ה מעוניינת לפחות באחד מבין השניים.

שחקני מכבי תל אביב בונזי קולסון, ווייד בולדווין. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
היה ממש נחמד. קולסון ובולדווין/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

בקבוצה אף נערכים להיפרד מג'וש ניבו, שעל פי דיווחים כבר סיכם את תנאיו במילאנו, בתום המשחק מחר. השחקן הרביעי שנמצא בסימן שאלה לקראת העונה הבאה הוא לורנזו בראון, שלמרות שמועות ודיווחים ברחבי אירופה, נכון לעכשיו לא סיכם או קרוב לסיכום בקבוצה אחרת. עם זאת, במכבי העריכו כי גם בראון יעדיף לא להישאר אם בולדווין וקולסון אכן יעזבו.

במכבי תל אביב מקווים ומאמינים שהפרידות שבדרך, לא יפגעו בהכנות למשחק המכריע מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully