וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בולדווין, קולסון ובראון לא יעברו קבוצה כל כך מהר"

ביוון מזימים את השמועות על עתידם של כוכבי מכבי ת"א: "העסקאות יהיו קשות עד בלתי אפשריות. קחו בעירבון מוגבל את הדיווחים"

הגעת מכבי תל אביב למשחק הדרבי אצל הפועל תל אביב בסדרת הגמר/אור שקדי

האם ווייד בולדווין ובונזי קולסון באמת כבר סיכמו בפנרבחצ'ה? ביוון מנסים לעשות סדר בשמועות וטוענים שאין אמת בדיווחים הפסקניים בטורקיה. כזכור, אתמול (שבת) דווח בכלי תקשורת בטורקיה וגם מחוצה לה, על כך ששניים מכוכבי מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, כבר למעשה סיכמו את תנאיהם במועדון הפאר מאיסטנבול, כשהם אמורים לקבל שדרוג משמעותי בשכר.

על פי הדיווחים, בולדווין סיכם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, וירוויח קרוב לשני מיליון יורו לעונה, בעוד קולסון העדיף כביכול את ההצעה של פנרבחצ'ה על פני זו של אנאדולו אפס, למרות שהייתה גבוהה יותר, ויחתום גם הוא לשנתיים.

אבל ביוון טוענים ש"זה לא יקרה כל כך מהר", ומבהירים: "היזהרו משמועות על כוכבי מכבי תל אביב. לרוב, מדובר בפייק ניוז".

שחקני מכבי תל אביב ווייד בולדווין, בונזי קולסון. ברני ארדוב
קיץ ארוך לפניהם? בולדווין וקולסון/ברני ארדוב

באותה כתבה ביוון התייחסו גם לשמועות על התעניינות של אולימפיאקוס בלורנזו בראון, וכתבו: "האמת היא שעסקאות על בראון, בולדווין וקולסון יהיו קשות מאוד, עד בלתי אפשריות. שלושתם נמצאים תחת חוזה ואין להם סעיף שחרור לאירופה. על אף הדיווחים, אף אחד מהם לא סיכם באף קבוצה אחרת כרגע, ובכל מקרה הקבוצות שירצו את השחקנים הללו יצטרכו להעניק פיצוי גבוה למכבי תל אביב.

"נכון ששלושתם מבוקשים מאוד על ידי קבוצות יורוליג בכירות, אבל הקיץ של שלושתם צפוי להיות ארוך מאוד. מדובר בשלושת הברגים המרכזיים בהצלחה של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, והנוכחות שלהם בקבוצה תשפיע על מידת התחרותיות שלה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully