וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציטוטי רונאלדיניו שחוללו סערה - חלק מקמפיין שיווקי

האמירות של כוכב העבר על כך שיפסיק לתמוך בנבחרת ברזיל התבררו כחלק ממסע פרסום ממומן: "לעולם לא אנטוש את הכדורגל שלנו"

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם ארצות הברית במשחק הכנה לקראת הקופה אמריקה/ספורט1

אחרי הסערה שחולל, רונאלדיניו חושף מה באמת עמד מאחורי האמירות הקיצוניות שלו על נבחרת ברזיל. כזכור, אמש התראיין כוכב העבר של הסלסאו והצהיר שיפסיק לתמוך בנבחרת, ולא יעקוב אחריה בקופה אמריקה מאחר שלדבריו "מדובר בדור הכי חלש שלנו".

"שום דבר לא עובד לברזיל", טען רונאלדיניו בריאיון מצולם לערוץ "Cartoloucos", "זו נבחרת שחסרה לה שמחה, חסרה לה תשוקה והיא לא רעבה. אני לא מתכוון לצפות באף משחק של ברזיל בקופה אמריקה. כן, אני נוטש את ברזיל", אמר קשר העבר, כיום בן 44.

אחרי שאמירותיו התקבלו בכעס ולוו בביקורות חריפות, רונאלדיניו נאלץ "לחשוף" שהריאיון המדובר היה למעשה חלק מקפיין שיווקי, ושאמירותיו נועדו לייצר באזז במטרה לקדם מסע פרסום. במילים אחרות, תוכן ממומן.

שחקן העבר רונאלדיניו ברבע גמר ליגת האלופות של פריז סן ז'רמן מול ברצלונה. רויטרס
רחוק מאמירות תמימות. רונאלדיניו/רויטרס

ב-ESPN חשפו כי גורם "מצד שלישי" פנה לבכירים בנבחרת ברזיל והסביר להם כי רונאלדיניו לא התכוון לדבריו, ושלמעשה הם הוכתבו לו. לאחר מכן רונאלדיניו הודה בעצמו: הונחיתי לומר את הדברים.

"לעולם לא אנטוש את נבחרת ברזיל, לעולם לא אפסיק לתמוך בה", אמר. "בסך הכל ציטטתי כמה תגובות של אנשים שקראתי באינטרנט. לא דמיינתי כמה נזק ייגרם כתוצאה מכך. כעת אני מבין שלקרוא ציטוטים כאלה לפני הקופה, רק יכול לפגוע במוטיבציה של השחקנים שלנו. אני קורא לכולם לתמוך בנבחרת ברזיל בקופה. עכשיו יותר מאי פעם, אני מתכוון לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully