וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין סימן את החוליה החלשה באנגליה: "ייקרעו אותו לגזרים"

קפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר והפרשן האירי בהווה התייחס להצבתו של טרנט אלכסנדר ארנולד במרכז הקישור: "מול נבחרות הצמרת תתגלה הבעיה" (22:00, ספורט1)

תקציר: אנגליה - איסלנד 1:0/ספורט1

נבחרת אנגליה תפתח הערב (ראשון, 22:00, ספורט1) את דרכה ביורו 2024, כשתפגוש את נבחרת סרביה במחזור הראשון של שלב הבתים. שחקניו של גארת' סאות'גייט סומנו כבר חודשים לפני תחילת אליפות אירופה כפייבוריטים לזכייה, וניצחון על הסרבים גם ייתן לכך חותמת חשובה.

אחד המבקרים הגדולים של הכדורגל האנגלי, ומי ששיחק שם במשך שנים רבות הוא רוי קין - קפטן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אירלנד לשעבר. הפרשן האירי בהווה התייחס לסגל נבחרת שלושת האריות הנוצץ, לו מספר עמדות בעייתיות, בעיקר בשער ובהגנה, אך קין בחר לבקר דווקא את אחד כוכבי הנבחרת כבעייתי ביותר.

"הבעיה זה להתגונן בטורניר כזה מול הנבחרות הטובות באמת, ובמשחקים הקלים טרנט אלכסנדר ארנולד יסתדר, אבל מול נבחרות הצמרת - תתגלה הבעיה", אמר קין על המגן שמשחק בתור קשר אמצעי במדים הלאומיים. "אני חשוב שייקרעו אותו שם לגזרים אם הוא ישחק נגד אריות אירופה במרכז השדה".

טרנט אלכסנדר ארנולד לצד הארי קיין נבחרת אנגליה. GettyImages
דווקא אותו קין סימן. אלכסנדר ארנולד/GettyImages

עוד הוסיף הפרשן האירי: "הכל זה עניין של איזון, יש לנבחרת אנגליה שחקנים שיכולים לנצח בכל משחק אפשרי. יש שם כמה שחקנים מבריקים שיכנסו לכל נבחרת אחרת בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully