וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו נוטש את נבחרת ברזיל: "לא אצפה בה בקופה"

הקשר שכיכב במדי הסלסאו כשזו זכתה באליפות דרום אמריקה ובמונדיאל, טען לפני האליפות בארה"ב: "חסרה לה שמחה ותשוקה, שום דבר לא עובד לה"

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם ארצות הברית במשחק הכנה לקראת הקופה אמריקה/ספורט1

רונאלדיניו היה מכוכבי נבחרת ברזיל כשזו זכתה במונדיאל ב-2002 ולעד ייזכר כאחד הכדורגלנים המשפיעים והגדולים בתולדות המשחק. זו גם הסיבה לכך שבברזיל מאוד מופתעים מדבריו בריאיון שהעניק הלילה (בין שישי לשבת) ובו הצהיר כי אין בכוונתו אפילו לצפות בסלסאו במהלך משחקי קופה אמריקה.

באליפות, שהשנה תיערך בארצות הברית מה-21 ביוני ועד ה-15 ביולי, תנסה ברזיל להחזיר את הגביע שבו זכתה בפעם האחרונה ב-2019, אבל איבדה את התואר לארגנטינה שלה נכנעה בגמר ב-2021. ברזיל כידוע משופעת בכישרונות ומעל כולם ניצב ויניסיוס ג'וניור, אבל רונאלדיניו לא חסך בביקורת.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

שחקן העבר רונאלדיניו ברבע גמר ליגת האלופות של פריז סן ז'רמן מול ברצלונה. רויטרס
מגבה את ויניסיוס ג'וניור, אבל מאוכזב מהנבחרת. רונאלדיניו/רויטרס

"שום דבר לא עובד לברזיל", טען רונאלדיניו בריאיון מצולם לערוץ "Cartoloucos", "זו נבחרת שחסרה לה שמחה, חסרה לה תשוקה והיא לא רעבה. אני לא מתכוון לצפות באף משחק של ברזיל בקופה אמריקה. כן, אני נוטש את ברזיל".

רונאלדיניו בן ה-44 זכה עם ברזיל גם בקופה אמריקה ב-1999 בפרגוואי ולדבריו ויניסיוס ג'וניור צריך להנהיג את הנבחרת ולנסות להוביל אותה לזכייה, למרות הכל. לדבריו כוכב ריאל מדריד ראוי לזכות בכדור הזהב השנה, אבל מהנבחרת הוא לא מתלהב. "חסר לברזיל הניצוץ, הנבחרת לא מסורה. חסרים לה הרבה דברים".

במשחקי ההכנה ברזיל נפרדה ב-1:1 מול ארצות הברית שלשום ובשבוע שעבר גברה 2:3 על מקסיקו. היא תחל את דרכה בקופה אמריקה מול קוסטה ריקה ביום שלישי בלילה בעוד עשרה ימים (4:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully