וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מוכנה לטירוף ביציעים: "ניצחנו באואקה"

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 7:23

הצהובים ינסו לחגוג אליפות לראשונה בהיסטוריה באולמה הביתי של הפועל ת"א: "המספרים לא משקרים, זה אחד האולמות הביתיים בארץ". וגם: מדוע לא בוצע שינוי בסגל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה לזכות כבר הערב (שבת, 21:15) באליפות ה-57 בתולדותיה והשנייה ברציפות כשתתארח במשחק מספר 2 של סדרת גמר הפלייאוף אצל הפועל תל אביב. הצהובים, שניצחו את המשחק הראשון 76:84, יקוו לעשות משהו שלא עשו לעולם ולחגוג את האליפות במגרשה הביתי של היריבה העירונית, דבר שנחשב אתגר אבטחתי לא פשוט למשטרת תל אביב.

מאז הניצחון בהיכל מנורה ביום חמישי משתדלים במכבי תל אביב להתעסק אך ורק בצד המקצועי, ולא באווירה החמה שאמורה להיות הערב בהיכל שלמה. "אם הראש שלנו לא יהיה במה שאנחנו צריכים לעשות על המגרש, אנחנו נפסיד. הפועל קבוצה טובה, והיא תהיה מרוכזת במשחק, אם לא נהיה מרוכזים לחלוטין באלמנטים המקצועיים, לא נוכל לנצח אותם בחוץ".

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יוביל את מכבי לאליפות בדרייב אין? לורנזו בראון/דני מרון

הצהובים עמדו בעונה שעברה באותה סיטואציה. ניצחו את המשחק הביתי הראשון בסדרת הגמר, ויצאו למשחק השני להיכל שלמה כדי לנסות ולגמור את הסיפור כשברקע דיבורים על האווירה המטורפת ביציעים. המשחק עצמו נעצר אחרי כמה דקות לזמן רב בשל הדלקת אבוקות, וכשהוא חודש רק הפועל הייתה על המגרש בדרך לניצחון ב-38 הפרש. השחקנים היחידים בקבוצה שלא היו חלק מאותה תבוסה הם חסיאל ריברו ותמיר בלאט.

בסביבת הקבוצה יודעים בפני מה הם הולכים לעמוד הערב, ולא בדיוק מתרגשים, "ניצחנו לפני חודש וחצי באואקה, אז אנחנו יודעים לנצח באווירה לא פשוטה", אמר גורם בכיר במכבי, "ברור שהדרייב אין זה אחד האולמות הביתיים בישראל, המספרים לא משקרים. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לגמור את זה כבר במשחק השני. אף אחד לא שכח את מה שקרה במשחק בעונה שעברה, והרבה מאוד שחקנים נטלו חלק באותו משחק ויודעים מה הולך לקרות, עם כל הדברים המשוגעים שמסביב. אנחנו מקווים שהמשחק יישאר בגדר הספורט ולא ידברו אחריו על אירועים אחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בונזי קולסון, מכבי תל אביב. דני מרון
הוביל את הבריחה במשחק הקודם. קולסון/דני מרון

במכבי החליטו שלא לערוך שינוי בסגל הקבוצה, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה ניצחה את המשחק הראשון ועברה אותו ללא פציעות. במידה והקבוצה תפסיד את המשחק השני, היא תשקול להכניס את אנטוניוס קליבלנד בחזרה לסגל, או את וויד בולדווין אם יינתן לכך האישור הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully