וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדאלאס מפנטזים, קיירי: "מצפים לעשות היסטוריה"

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 8:09

אחרי שהביסו את הסלטיקס, המאבס רוצים להיות הראשונים שחוזרים מפיגור 3:0. דונצ'יץ': "מאמינים עד הסוף", בארקלי הקניט את בוסטון

בוסטון היתה יכולה לזכות כבר הלילה באליפות ה-18 בתולדותיה ולעקוף את הלייקרס. אלא שאחרי שעלתה ל-0:3 בסדרת הגמר על דאלאס היא הושפלה קשות הפעם עם 84:122 למאבס, שצימקו ל-3:1 בסדרה וינסו לעשות את מה שאף קבוצה לא עשתה מעולם: לחזור מפיגור 3:0 לזכייה באליפות. כמובן שבבוסטון מצפה לנו משחק שונה לחלוטין, אבל דאלאס יכולה לשאוב עידוד בעיקר ממשחק ההגנה שלה. דונצ'יץ' (29) וקיירי (21) עשו את שלהם בהתקפה, אבל לא היו צריכים לתרום מעבר לכך במשחק שבו המארחים הגבילו את הסלטיקס ל-36 אחוז מהשדה.

עד כמה ה"בלו אאוט" הזה היה נדיר לסדרת גמר? רק שתי קבוצות בהיסטוריה ניצחו בהפרש גבוה יותר עד כה. הראשונה היתה שיקגו האגדית של מייקל ג'ורדן על יוטה 54:96 בגמר ב-1998 והשנייה היתה בוסטון עצמה שהשפילה את הלייקרס עם 92:131 בגמר ב-2008.

לוקה דונצ'יץ' עם קיירי אירווינג דאלאס. רויטרס
יעשו היסטוריה? לוקה וקיירי/רויטרס

"היינו נואשים. לא רצינו לוותר כל כך מהר", אמר קיירי אירווינג, "נכנסנו מוקדם לצבע. חסמנו אותו ושמרנו מצוין". על כך שאף קבוצה מעולם לא חזרה מ-3:0, אמר: "אין לנו ברירה, אלא לצפות לעשות היסטוריה. ראו שהאנרגיה שלנו היתה גבוהה מאוד למן הרגע הראשון. אנחנו צריכים עוד שחקנים שיעזרו לי וללוקה וזה קרה".

לוקה דונצ'יץ' ניסה לשדר גם הוא אמונה לקראת המשך הסדרה כשאמר: "ידענו שאסור לנו להפסיד יותר. אנחנו הולכים להאמין עד הסוף. האנרגיות שלנו היו הרבה יותר גבוהות היום, כולם היו מפוקסים הגנתית". על הביקורת בעקבות המשחק הקודם: "תמיד תהיה ביקורת, אבל צריך להישאר בפוקוס. נצטרך לשחק באותה הדרך במשחק 5 ולעשות את מה שעשינו היום".

אז מה השתנה לעומת המשחקים הקודמים בסדרה? "זה ממש פשוט, לא צריך לסבך את זה", ניתח המאמן המנצח ג'ייסון קיד, "החבר'ה שלנו היו מוכנים. היינו נואשים ורצינו יותר אבל אנחנו חייבים להמשיך ככה. הם ניסו לסגור את הדלת, אבל לנו לא היה מה להפסיד".

"ההכנות לא מבטיחות הצלחה אוטומטית", הוסיף המאמן המפסיד ג'ו מאזולה, "היה לנו תהליך נהדר והתכוננו היטב למשחק הזה. הגענו בגישה טובה, אבל דאלאס שיחקה חזק יותר ונטרלה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully