וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של ליאו מסי חולם: "רוצה לשחק יום אחד עם לאמין ימאל"

טיאגו בן ה-12 התראיין אחרי הבכורה בקבוצת הילדים של אינטר מיאמי: "שואף להגיע לנבחרת ארגנטינה, בספרד לא יוכלו לשכנע אותי". ומה השער הכי יפה שכבש אבא?

ליאו מסי כובש מול קנזס סיטי/MLS

טיאגו מסי, בנו בן ה-12 של ליאו מסי, ערך את הבכורה שלו בקבוצת הילדים של מיאמי מול ברצלונה וגם ערך ריאיון עם העיתונאי חוסה רמון דה לה מורנה.

על אביו אמר: "השער הכי יפה שלו היה בנגיחה מול מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות (2009, עוד בטרם נולד). לשחק בעצמי יותר מלחיץ מאשר לראות את אבא משחק".

בניגוד לאביו, קפטן נבחרת ארגנטינה ואולי השחקן הגדול בכל הזמנים שמוכר בזכות רגלו השמאלית, טיאגו הודה: "אני לא בועט טוב כל כך בשמאל. אני רוצה להיות שחקן מצליח ולהגיע לנבחרת הבוגרת של ארגנטינה". לגבי ספרד, המדינה בה נולד, אמר: "אני לא חושב שבספרד יוכלו לשכנע אותי לבחור אחרת".

וכאשר נשאל עם מי ירצה לשתף פעולה בעתיד, נקב הילד בשמו של היהלום החדש של ברצלונה: "ארצה לשחק עם לאמין ימאל". האם יזה יקרה במדי האימפריה מקטלוניה?

טיאגו נשאל גם את מי הוא מעדיף מבין ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה: "לכל אחד מהם יש דברים שהוא הכי טוב בהם, אבל אם אני צריך לבחור אחד אז אלך עם הולאנד כי תמיד אהבתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully