וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסך הכל בן 31: מונה המאמן הצעיר בתולדות הפרמיירליג

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 19:11

ברייטון הנחיתה את פביאן הורצלר, שידריך לכל הפחות שבעה שחקנים מבוגרים ממנו. ארסנל סימנה שני כוכבים, באיירן תסתכן עם אלפונסו דייויס. שמועות והעברות מהעולם

לקראת משחק הפתיחה של יורו 2024/ספורט1

העברות

* ברייטון הודיעה רשמית של מינויו של פביאן הורצלר למאמנה החדש. הגרמני בן ה-31 שמגיע מסט. פאולי הפך למאמן הצעיר בתולדות הפרמיירליג, והוא ידריך בעונה הקרובה לכל הפחות שבעה שחקנים המבוגרים ממנו.

* אדם ללאנה בן ה-36 חזר לסאות'המפטון, כעשור אחרי שעזב לטובת ליברפול (שש שנים) וברייטון (ארבע). הקשר חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* אלופת רומניה סטיאווה בוקרשט רכשה ב-1.4 מיליון יורו את שחקן הכנף מריוס שטפנסקו (25) שמגיע משפשי עם חוזה לחמש שנים.

שמועות

* ארסנל עשויה להפעיל את סעיף השחרור בחוזהו של ניקו וויליאמס ולצרפו מאתלטיק בילבאו תמורת 42 מיליון ליש"ט, כך לפי "פוטבול לונדון". במקביל דווח כי התותחנים עשויים לפנות לאברטון לגבי הקשר אמאדו אונאנה, שחקן נבחרת בלגיה. אם אונאנה יימכר, אברטון תוכל להרשות לעצמה להשאיר את ברנת'ווייט.

* לפי פלוריאן פלטנברג, באיירן מינכן מוכנה לקחת את הסיכון עם אלפונסו דייויס ולאפשר לו להיכנס לשנה האחרונה בחוזהו, גם אם יעזוב בקיץ הבא כשחקן חופשי.

* סרג'י רוברטו עשוי שלא להמשיך בברצלונה. קפטן בלאוגרנה מחזיק במספר הצעות מספרד, כולל מג'ירונה ומוולנסיה.

* מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעת פתיחה בסך 35 מיליון ליש"ט לאברטון על הבלם ג'ארד ברנת'ווייט. לפי דייויד אורנסטין, הטופיז לא קרובים להיענות לסכום כזה.

* נשיא טורינו התייחס לביקוש הגובר של הבלם אלסנדרו בונג'ורנו, שגם נכלל בסגל איטליה ליורו, והבהיר: "אין תג מחיר כי הוא לא בשוק. אנחנו שמחים שהוא איתנו ואין כוונה למכור אותו". נאפולי כבר נדחתה על הצעה של 35 מיליון יורו וגם יובנטוס, אינטר וטוטנהאם בתמונה, אחרי שאטאלנטה ומילאן כבר נדחו בינואר.

* החלוץ הארגנטינאי חוליאן קראנסה (24) צפוי להירכש על ידי פיינורד אחרי שנתיים בפילדלפיה יוניון, שם אולי יתפנה עכשיו מקום לתאי בריבו. קראנסה סיכם את תנאיו וכעת המועדונים עובדים על הפרטים האחרונים בעסקה.

* ליון החלה במשא ומתן עם נאפולי על רכישת הקשר הדני יספר לינדסטרום (24) בסכום המוערך בכ-20 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ניקו וויליאמס, אתלטיק בילבאו. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
מבוקש. ניקו וויליאמס/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

לפי "ESPN", תומאס פארטיי, קשר ארסנל, על סף מעבר לליגה הסעודית. לא פורסמו פרטים מעבר, אך נראה שהגנאי יעזוב את לונדון אחרי ארבע שנים.

* גבריאל פאוליסטה יעבור לטורקיה. הבלם הברזילאי בן ה-33, שהצטרף לאתלטיקו מדריד בינואר האחרון מוולנסיה בחוזה לחצי עונה שכצפוי לא הוארך, צפוי לחתום בבשיקטאש - כך הודיע המועדון שבישר על מו"מ מתקדם שמתנהל. במקביל פורסם כי בלם נוסף שעל כוונת המועדון זהו ויקטור לינדלוף ממנצ'סטר יונייטד, שעבורו תציע בשיקטאש כ-8 מיליון יורו לפי דיווח באיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully