וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מינתה מאמן חדש, הזוניה יחזור תמורת שכר עתק

ז'ואן פניארויה קיבל חוזה לשנתיים כמאמן הקטלאנים, שלפי הדיווחים גם סיכמו על חזרת הקרואטי מריאל מדריד. גם קווין פאנטר יגיע?

משחק האליפות של ריאל מדריד בליגה הספרדית בכדורסל/ספורט1

אחרי הפרידה מרוג'ר גרימאו, קבוצת הכדורסל של ברצלונה מינתה היום (שישי) את ז'ואן פניארויה למאמנה החדש. פניארויה בן ה-55 התחיל את העונה הקודמת ביורוליג עם באסקוניה, אבל פוטר במהלכה וינסה לשקם את ברצלונה שסיימה רק במקום הרביעי בליגה (חטפה סוויפ מריאל מדריד בחצי הגמר) והפסידה בחמישה משחקים לאולימפיאקוס בפלייאוף היורוליג.

המאמן קיבל חוזה לשנתיים ונראה שהרכש הראשון שלו יגיע דווקא מריאל מדריד. מדובר במריו הזוניה הקרואטי, שהתחיל את הקריירה הבוגרת שלו בברצלונה, אליה הצטרף בגיל 17, והיה שותף לאליפות ב-2014. בהמשך יצא ל-NBA וכשחזר לאירופה שיחק בפנאתינייקוס, יוניקס קאזאן ובשנתיים האחרונות בריאל מדריד, איתה זכה ביורוליג בשנה שעברה ובאליפות העונה. על פי הדיווחים, הסמול פורוורד בן ה-29 יהיה בעל השכר הגבוה ביותר בבארסה עם כ-6 מיליון יורו (ברוטו) לעונה.

שחקן ברצלונה מריו הזוניה. Rodolfo Molina, GettyImages
יסגור מעגל? מריו הזוניה במדי ברצלונה לפני כעשור/GettyImages, Rodolfo Molina

ב"אל מונדו דפורטיבו" נטען כי גם קווין פאנטר, כוכבה של פרטיזן בלגרד, סיכם את תנאיו בברצלונה וצריך לעבור בדיקות רפואיות לפני שהמהלך יהיה רשמי. פאנטר בן ה-30 נחשב לאחד הגארדים הבכירים באירופה, ולאחרונה הוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב.

הוא סיים אמנם עונת יורוליג פחות טובה מבחינה אישית וקבוצתית, אבל עדיין העמיד ממוצעים מרשימים של 15 נקודות, 2. 6 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully