וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שינויים בסגלים למשחק 2 בגמר. טימור יוכל לשחק?

14.6.2024 / 17:00

מכבי תל אביב תחגוג אליפות? החבורה של קטש מקווה לסגור עניין, זו של דדאס מקווה שהגארד יהיה כשיר. בוטלה ההחלטה על סגירת שורות

אוהדי הפועל תל אביב לפני הדרבי בכדורסל/אור שקדי

מכבי תל אביב תוכל לזכות מחר (שבת, 21:15) באליפות ה-57 בתולדותיה אם תנצח את הפועל תל אביב בחוץ במשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף 2024. הצהובים, שגברו על האדומים במשחק הראשון 76:84, מגיעים למשחק עם רצף של 10 ניצחונות בכל המסגרות, אך לא ניצחו את הפועל בהיכל שלמה מאז מאי 2022, והפסידו בשלושת הביקורים האחרונים שם. הפועל, שתנסה לכפות משחק שלישי ביום שני, לא רוצה לסיים עוד עונה ללא תואר. את המשחק ישפטו ספי שמש, עומר אסתרון ודן ילון.

לפני המשחק התעסקו הקבוצות בהחלטת משטרת תל אביב לסגור עשר שורות, חמש שורות ראשונות בכל יציע מאחורי הסל, בעקבות מופע האבוקות של הפועל תל אביב בהיכל מנורה אמש. המשמעות הייתה כי 150 אוהדים של כל קבוצה, שכבר קנו את הכרטיסים, לא יוכלו להיכנס להתמודדות מחר. לבסוף, אחרי מאמצים רבים, בוטלה ההחלטה.

בהפועל תל אביב חשים שהם היו שווים יותר במשחק הראשון בסדרה. החבורה של סטפנוס דדאס החזיקה 35 דקות ביתרון או בשיוויון עם מכבי, ולא נתנו ליריבה לברוח, אבל בדקות האחרונות ברחו מתוכנית המשחק והפסידו את ההתמודדות. בצוות המקצועי החליטו לא לבצע שינוי בסגל ולהחזיר את אייזיאה מיילס, בעיקר בשל הצלחת ההרכבים הגדולים שהציב דדאס אמש. מי שנמצא בספק להתמודדות ויעשה מאמץ גדול כדי לעלות על הפרקט הוא הקפטן בר טימור שנקע את הקרסול במהלך הרבע הראשון של המשחק אמש. בהפועל מקווים כי האווירה בהיכל שלמה תיתן להם את הדחיפה הנדרשת כדי לנצח את מכבי.

ג'ו תומאסון שחקן מכבי תל אביב חוגג בסיום המשחק. דני מרון
יירשם גם למשחק 2? תומאסון/דני מרון

זה לא היה הכדורסל הכי טוב, אבל מכבי תל אביב שוב הוכיחה אופי בפלייאוף וידעה לנצח בדקות האחרונות את הפועל תל אביב בבית בדרך לניצחון חשוב. החבורה של עודד קטש קיבלה בדקות ההכרעה רגעים גדולים מבונזי קולסון ולורנזו בראון, שעד אז רשם משחק חלש התקפי, וידעו לצאת עם הניצחון. בצוות המקצועי ביצעו שינוי בסגל אחרי הניצחון, כשגם וויד בולדווין שלא כשיר לחלוטין ולא אנטוניוס קליבלנד שנשאר מחוץ לסגל לטובת ג'ו תומאסון, לא צפויים להתלבש. במכבי מקווים להתאוששות של תמיר בלאט ורומן סורקין שרשמו משחק פחות טוב במשחק הראשון, בדרך אולי לזכייה ראשונה באליפות במגרש הביתי של הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully