וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לבובריצקי ונשיא בגמר הדואט הטכני

14.6.2024 / 13:35

אליפות אירופה בבלגרד בשחייה אומנותית: הדואט שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז זכה במדליית ארד שניה בתחרות. המאמנת סבטה בלכר: "מרוצה מהתוצאות, עם הפנים לאולימפיאדה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

שלי בובריצקי ואריאל נשיא זכו היום (שישי) במדליית ארד שניה באליפות אירופה בשחייה אומנותית המתקיימת בבלגרד - הפעם בגמר הדואט הטכני. מדליה זו מצטרפת למדליית הארד ההיסטורית בה הן זכו השבוע בדואט החופשי.

השתיים, שייצגו את ישראל בעוד פחות מחודש וחצי במשחקים האולימפיים, הציגו תרגיל שזיכה אותן ב-243.6250 נקודות והעניק להן את המקום השלישי. בדיוק כמו בפודיום של הדואט החופשי השבוע - הצמד ההולנדי זכה במדליית הזהב עם 260.6567 נקודות והבריטיות עם מדליית הכסף (256.7184).

שלי בובריצקי: "אנו מאוד נרגשות מהתוצאה. בתרגיל הטכני הייתה תחרות יותר קשה על הפודיום ואנחנו מאוד שמחות שהצלחנו לבצע את דרגת הקושי שהגענו איתה ולהבטיח את המקום השלישי".

אריאל נשיא: "‏מאוד מאוד מתרגשות ממדליית הארד - זה הישג שיא עבורנו ועבור הענף. שמחות לייצג את המדינה שלנו בכבוד מסביב לעולם".

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

אריאל נשיא עם שלי בובריצקי על הפודיום באליפות אירופה. פאביו צ'טי, איגוד השחייה
שתי מדליות ארד לצמד השחייניות. אריאל נשיא ושלי בובריצקי על הפודיום/איגוד השחייה, פאביו צ'טי

זו המדליה השנייה בהיסטוריה של הדואט באליפויות אירופה, שתיהן כאמור באליפות זו בבלגרד, לאחר ששלוש פעמים זכתה ישראל במדליה בתרגיל הקבוצתי. המאמנות שליוו את בובריצקי ונשיא הן סבטה בלכר ואנה טרס.

המאמנת סבטה בלכר: "אני מאוד מרוצה מהתוצאות. ההולנדיות והבריטיות זכו במדליות בתרגילי הדואט באליפות העולם האחרונה. אנחנו ביצענו תרגיל עם רמת קושי גבוהה, הבנות הפגינו טכניקה טובה, והצלחנו לעבור את היווניות שאחת מהן היתה אלופת עולם. אנחנו עם הפנים לאולימפיאדה - בעוד שבועיים נשתתף בסופר-פיינל, שם נציג את התוכנית החדשה שלנו לקראת המשחקים האולימפיים ונגביר את קצב העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully