וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים את באסקוניה? מכבי ת"א בשיחות עם אלן סמאילגיץ'

14.6.2024 / 12:35

שחקן הפנים בן ה-23 צפוי לעזוב את פרטיזן בלגרד ומחוזר על ידי מספר קבוצות ביורוליג. הצהובים סימנו אותו כמועמד להחליף את ג'יימס ווב

תקציר משחק האליפות: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 72:80/ספורט1

סימני השאלה בנוגע לעתידם של כוכבי מכבי תל אביב בקבוצה הולכים ומתרבים ככל שהפגרה מתקרבת, אבל במקביל, הצהובים פועלים גם כדי לחזק את הסגל בשחקנים מבחוץ.

על פי דיווח באתר הסרבי "מרידיאן", הצהובים סימנו כמועמד את שחקן הפנים אלן סמאילגיץ'. סמאילגיץ', פורוורד/סנטר שיחגוג באוגוסט יום הולדת 24, מסיים חוזה בפרטיזן בלגרד ב-30 ביוני ועל פי ההערכות, הוא צפוי לעזוב את המועדון.

על פי הדיווח, לפחות ארבע קבוצות יורוליג מעוניינות בסמאילגיץ', שנחשב לשחקן התקפה מגוון עם יכולת לרווח את המשחק בעזרת יד טובה מהשלוש. זהותה של אחת מהן כבר ידועה: באסקוניה, שאמורה להיפרד ממאט קוסטלו, גם כן מעוניינת מאוד בשחקן ועושה מאמצים כדי להחתימו על חוזה רב שנתי. על פי הדיווח, כאמור, גם מכבי תל אביב מנסה את מזלה, בשעה שגם פרטיזן מצידה לא אמרה נואש בכל הנוגע לניסיונות להשאירו במועדון.

אלן סמאילגיץ', פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בדרך לישראל? סמאילגיץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

כתבנו אור שקדי מוסיף שבמכבי תל אביב כבר שוחחו עם השחקן, וצפויים לנסות להתקדם במשא ומתן בתקופה הקרובה. אם יגיע, סמאילגיץ' אמור למלא את המשבצת של ג'יימס ווב, שאיכזב העונה אחרי שהגיע בקיץ מולנסיה. בתכונותיו, סמאילגיץ' מזכיר יותר את ג'רל מרטין, השחקן שווב החליף קודם לכן.

סמאילגיץ' העמיד העונה ממוצעים צנועים של 5.5 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק ביורוליג, אחרי שהקרדיט שקיבל מז'ליקו אוברדוביץ' הלך ואזל לאורך העונה. ברזומה שלו יש גם 29 הופעות ב-NBA, במדי גולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully