וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין בירות, תעשנו קנאביס: ההמלצה של גרמניה לקהל האנגלי

המשטרה המקומית חוששת מאלימות אוהדים בעקבות צריכת משקאות חריפים, הגבילה את אחוז האלכוהול ועודדה: "העישון יביא למצב רוח צונן"

תקציר: אנגליה - איסלנד 1:0/ספורט1

כבכל טורניר גדול, רף הציפיות של נבחרת אנגליה הוא תמיד גבוה, כשהמטרה היא זכייה, וכך גם הפעם ביורו 2024. שחקניו של גארת' סאות'גייט יפתחו את שלב הבתים נגד סרביה (ראשון, 22:00, ספורט1), וינסו להתחיל ברגל ימין את אליפות אירופה בשאיפה לזכות לראשונה בטורניר ובתואר ראשון מאז הזכייה במונדיאל 1966.

סביב העיסוק בסגל המרשים של נבחרת שלושת האריות, אחד הגורמים העיקריים לשיח הרב סביב אנגליה הוא הקהל האנגלי. המשטרה הגרמנית כבר דרשה מהרשויות המקומיות למכור לאוהדים אנגלים רק בירה בעל אחוז אלכוהול נמוך מחשש למהומות והתפרעויות, אך כעת נראה שבמשטרת גלזנקירכן הלכו צעד קדימה והציעו הצעה מפתיעה.

ב"סאן" הבריטי פורסם כי דוברת המשטרה בגלזנקירכן מעודדת את הקהל האנגלי לעשן קנאביס ולא לשתות אלכוהול, על מנת שהם יהיו "רגועים יותר": "אם נראה קבוצה של אנשים ששתו אלכוהול וקבוצה שמעשנת קנאביס, כמובן שנסתכל על זו ששותה אלכוהול. זה יגרום להם להיות אגרסיבים יותר, בעוד עישון קנאביס מכניס את קבוצת האוהדים השנייה למצב רוח צונן יותר. הכל על מנת למנוע אלימות ולשמור על בטיחות האוהדים".

קהל נבחרת אנגליה. רויטרס
"הכל על מנת למנוע אלימות". אוהדי נבחרת אנגליה/רויטרס

עידוד צריכת הקנאביס ביורו מגיעה לאחר ההחלטה באפריל של גרמניה לשימוש אישי בסם, החלטה שהוסיפה אותה לרשימת המדינות הפעולות כך, אך להמלצות המשטרה הגבלות. למשל, על האוהדים יהיה אסור לעשן בתוך האצטדיונים, בתוך ברים או בכיכרות העיר המרכזיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully