וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לשכונה בחור חדש: דוד מרטן חתם בבני יהודה

מאמנה של מכבי יפו בעונה החולפת הצטרף לכתומים לעונה הקרובה: "מגיע לאחד המועדונים המובילים יבשראל. אתן את כולי להצליח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

סביב כל הבלאגן שהתרחש בבני יהודה בתקופה האחרונה, עם עוד עונה בלי העפלה לליגת העל, החזרה לשכונת התקווה, חקירת המשטרה להטיית המשחק נגד אום אל פאחם והפרידה ממשה דמאיו, הבוקר (שישי), הקבוצה הודיעה על מינויו של דוד מרטן למאמן הקבוצה לעונה הקרובה.

הכתומים כתבו בהודעה רשמית: "הבוקר דוד הצטרף למועדון וחתם לעונה הקרובה, מרטן שהחל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בסטנדרד ליאז' הבלגית, צ'רלטון האנגלית ובבית"ר ירושלים, היה חלק מצוותו של לואיס פרננדס בנבחרת ישראל. דוד עבר כברת דרך ארוכה בה אימן בין היתר את קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, הפועל מרמורק והפועל ירושלים. כמו כן, דוד עמד על הקווים ב-3 השכנות הפועל כפר שלם, הכח רמת גן, ומכבי יפו ממנה הוא מגיע אלינו".

המאמן הנרגש סיפר לאחר החתימה הרשמית: "ראשית, אני רוצה להודות למכבי יפו על העונה האחרונה, אני מלא הערכה על הדרך ושיתוף הפעולה. בני יהודה תל אביב זה מועדון מהמובילים בישראל, עברתי דרך ארוכה כמאמן כדי להגיע לרגע הזה, אתן את כל כולי למען ההצלחה של בני יהודה. אני שמח על ההזדמנות שקיבלתי מאלירן עובד, הבעלים, וממאור בורג המנהל המקצועי להוביל ביחד איתם את המועדון הזה קדימה".

מרטן אימן בקריירה בנוער של מ.ס. אשדוד ובקבוצות הבוגרים של הפועל ירושלים, הפועל מרמורק, הפועל כפר שלם, הכח רמת גן ומכבי יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully