וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה התקפלה: לא ייסגרו חלקים מהיציע במשחק 2 בדרבי

14.6.2024 / 11:00

אחרי הדלקת האבוקות במשחק 1 בהיכל, משטרת תל אביב רצתה לנקוט במשנה זהירות בדרייב אין. האדומים הצליחו לשנות את ההחלטה

אוהדי הפועל תל אביב לפני הדרבי בכדורסל/אור שקדי

משטרת תל אביב הודיעה היום (שישי) לראשי היכל שלמה ולהפועל תל אביב שתארח את המשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף, כי חמש השורות הראשונות ביציעים 1 ו-3 באולם, הממוקמות מאחורי הסלים, ייסגרו לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב מחר. מאוחר יותר, הודיעה המשטרה שתבטל את ההחלטה.

החלטת המשטרה הגיעה לאחר שאוהדי הפועל תל אביב הדליקו מספר רב של אבוקות במשחק 1 ביד אליהו, ועל רקע כמות השוטרים הגדולה שאמורה לאבטח את המשחק מחר.

בהפועל תל אביב קיבלו בהפתעה ובאכזבה גדולה את ההחלטה, שכן 150 הכרטיסים בכל יציע שלמעשה בוטלו, כבר נמכרו על ידי כל אחת מהקבוצות. בסופו של דבר הצליחו להפוך את ההחלטה.

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
אוהדי הפועל תל אביב והאבוקות בהיכל/דני מרון

לוואלה ספורט נודע אמש כי לקראת המשחק מחר ועל מנת לשמור על הסדר, צפוי כוח משטרתי בסדר גודל מהגדולים שנצפו באולמות הכדורסל.

כאמור, אמש במהלך המשחק הראשון הודלקו עשרות אבוקות על ידי אוהדי הפועל במהלך הרבע השני של המשחק, למרות שהבעלים של הפועל עופר ינאי ישב בין אוהדי הקבוצה ביציע העליון של היכל מנורה.

ממשטרת ישראל נמסר: "לאור היערכות המשטרה ועבודת מטה סדורה, שכללה היערכות מוגברת והידברות עם ראשי מועדוני הספורט, משחק דרבי הכדורסל עבר אמש ללא אירועים חריגים ואנו שמחים על כך. יחד עם זאת, המשטרה קיימה הערכת מצב נוספת, בשל קיום המשחק השני באולם קטן יותר, המצריך היערכות מחודשת לסכנות העלולות לגרום לפגיעה בבריאות הציבור עקב השלכת אבוקות. הוחלט במשטרה לצמצם שורות ראשונות ביציעים, למען בטחונו ושלומו של הציבור. משטרת ישראל תמשיך לעשות מאמצים גדולים ולאפשר לקהל האוהדים להגיע בהמוניהם למשחקי הספורט ולהנות מחווית צפיה, ולדאוג שכלל האוהדים יחזרו הביתה בבטחה ובשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully