וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הצוות של קין חושף: "שקלנו לעזוב באמצע העונה"

מאמן השוערים מייק סטואל חשף את הדרמה מאחורי ההחלטה לשוב לישראל אחרי ה-7 באוקטובר: "השחקנים אמרו לנו, 'אנחנו לא מאמינים שאתם חוזרים, כל אחד אחר היה עוזב'. הרגשנו שאפשר לעשות דברים גדולים"

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

במכבי תל אביב קיוו שרובי קין ימשיך לעונה שנייה במועדון, אבל כעת מתברר שהוא שקל לעזוב את התפקיד עוד לפני תום העונה. מייק סטואל, מאמן השוערים של הצהובים בעונה החולפת ומי שהובא לישראל על ידי קין, סיפר בריאיון ל-BBC על הלבטים וסימני השאלה של המאמן וחברי הצוות שלו אחרי מתקפת ה-7 באוקטובר.

"אחרי ה-7 באוקטובר, הכל הפך להיות קשה עוד יותר. זה היה חסר תקדים. קשה להסביר את זה במילים. כל מי שחושש לביטחונו ולביטחון משפחתו באנגליה, זה כלום לעומת מה שעברנו",אמר סטואל. "לפני שזה קרה, הרגשנו מאוד בנוח ומאוד בטוחים בישראל, אבל אחר כך דברים השתנו. ההמשך היה משוגע. עברנו מפולין לסרביה, ושוב לישראל. לפני שחזרנו לישראל, היה חשש גדול מצד השחקנים והצוות להגיע שוב לאיזור מלחמה. אבל עשינו את זה, כי הרגשנו מחויבות לתפקיד. הרגשנו שאפשר להשיג משהו גדול עם הקבוצה הזאת".

לדבריו של סטואל, "בשלב הזה, רובי היה נחוש מתמיד. השחקנים אמרו לנו, 'אנחנו לא מאמינים שחזרתם איתנו לישראל. כל אחד אחר פשוט היה עוזב'. יכולנו בקלות להחליט שאנחנו עוזבים, אבל הרגשנו שאסור לוותר על הקבוצה הזאת ועל השחקנים האלה. בסופו של דבר הגענו להישגים גדולים גם בישראל וגם באירופה".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
קין עם חברי הצוות שלו/אריאל שלום

על ההחלטה להגיע למכבי תל אביב, ולעזוב את בריטניה לראשונה בקריירה, אמר סטואל: "הכרתי את רובי מהתקופה שלו בוולבס וידעתי שיש חבורה של אנשים טובים בצוות שלו. זה היה אתגר מעניין, אז לקחנו אותו. הגענו למכבי תל אביב אחרי שמכבי חיפה זכתה בשלוש אליפויות רצופות, כך שידענו שיהיה קשה".

לסיכום, אמר סטואל: "בשבוע שעבר רובי החליט לדחות את האופציה להמשיך לעונה נוספת, אבל עבור כולנו זו הייתה חוויה נהדרת. למרות המלחמה שהתנהלה ברקע, הגענו להישגים מרשימים ואנחנו מאוד גאים על כך. אני עובד עשרות שנים בכדורגל, ומעולם לא יצאתי מבריטניה. בישראל יצאתי מאיזור הנוחות שלי, וזה היה עוצמתי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully