וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיר שלי מופגזת יום ולילה": הקמפיין האוקראיני לפני היורו

ההתאחדות לכדורגל באוקראינה הוציאה סרטון לקראת משחק הפתיחה של הנבחרת נגד רומניה (ב', 16:00, ספורט1), בו השחקנים מדברים על המלחמה המתקיימת בארצם: "היינו שמחים לארח את היורו, אבל הערים שלנו נלחמות על החופש שלהן"

תקציר ה-0:4 של אוקראינה על מולדובה בהכנה ליורו 2024/ספורט1

נבחרת אוקראינה תפתח את יורו 2024 במשחק ביום שני (16:00, ספורט1) נגד נבחרת רומניה. זה יהיה הטורניר הגדול הראשון בו תשתתף נבחרת אוקראינה מאז הכריז ולדימיר פוטין על הפלישה הרוסית למדינה בפברואר 2022, פלישה ששינתה את פני המדינה וגבתה קורבנות רבים.

לקראת היורו והחשיפה הגדולה שהאירוע מביא, התאחדות הכדורגל האוקראינית פרסמה סרטון בו נצפו 13 משחקני הנבחרת, יושבים ומדברים על המלחמה שהשפיעה ופגעה בהם, במשפחותיהם ובבתיהם, תחת כותרת הקמפיין: "הערים שלנו היו שמחות לארח את היורו, אבל הן נלחמות על החופש שלהן". בסרטון מופיעים בין היתר אולכסנדר זינצ'נקו שחקן הכנף השמאלית של ארסנל, מגן בורנמות' איליה זבארני ומיקולה שפרנקו, חלוץ דינמו קייב, שסיפר שעיירת הילדות שלו, וליקה נובוסילקה, נהרסה לחלוטין על ידי הכוחות הרוסיים.

מיכאילו מודריק קשר צ'לסי אמר: "מאז תחילת המלחמה הכוללת, העיר שלי הופצצה עם טילים יום ולילה, הוריי נשארו בקרסנוגרד והם ממשיכים לבנות את חייהם שם ותמיד מאמינים שאוקראינה תנצח".

העיר קרסנוגרד שממוקמת במחוז קרקוב במזרח אוקראינה, היא גם מקום הולדתו של אנדריי לונין, שוער הנבחרת וריאל מדריד.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

שחקן נבחרת אוקראינה, מיכאילו מודריק. רויטרס
"העיר שלי הופגזה בטילים יום ולילה". מודריק/רויטרס

משחקי נבחרת אוקראינה ביורו 2024

רומניה - 17.6 (מינכן)
סלובקיה - 21.6 (דיסלדורף)
בלגיה - 26.6 (שטוטגרט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully