וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורות מחריפות, דונצ'יץ' וקיד עונים: זה חלק מהמסע

הקטילות על כוכב המאבס נמשכות, הפרשנים טוענים ש"מדובר בכרמלו משודרג" וש"קשה לשחק איתו", בינתיים הוא מכיר בחסרונותיו, וקיד מסביר: כל הגדולים עברו תהליך דומה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

עד לפני שבוע לוקה דונצ'יץ' נראה כמו מתחרה ראוי לתואר השחקן הטוב בעולם, וגם קיבל יחס כזה בתקשורת האמריקאית. שלושה הפסדים בגמר לאחר מכן, הטונים אחרים לחלוטין. כוכב דאלאס נמצא תחת מתקפה של הפרשנים מאז ההפסד 106:99 לבוסטון במשחק 3, במהלכו יצא בשש עבירות והתנהל בצורה שנויה במחלוקת עם השופטים ועם חבריו לקבוצה.

"בואו נפסיק עם הבולשיט ונאמר את זה בצורה פשוטה: לוקה חירב לדאלאס את המשחק", אמר קנדריק פרקינס אמש, והמשיך את הקו התקיף נגד הסלובני. "הוא פשוט גרם לקבוצה שלו לשקוע. התלונות בכל פוזשן, הנפילות לפרקט, פתאום הוא לא יורד להגנה, פתאום הוא לא מתאמץ. לא ראיתי אותו סוגר לריבאונד אפילו פעם אחת".

לדבריו של דונצ'יץ', "באחד מפסקי הזמן לוקה צרח על חבריו לקבוצה, ולא ברור מדוע. על מי אתה כועס? זו הייתה תצוגה איומה של לוקה, הכי גרוע שראיתי ממנו בפלייאוף. חוסר אנרגיות, חוסר מנהיגות. הוא פשוט עשה במכנסיים".

גם קולין קוהרד מ"פוקס ספורטס" קטל את דונצ'יץ ואמר: "המורשת שלך נקבעת בסדרות כאלה, במשחקים כאלה. איך אתה מרשה לעצמך להיראות ככה? הגנתית, הוא היה מזעזע. מבחינתי, הוא סוג של כרמלו אנתוני משודרג. אני לא חושב שהוא בכושר מספיק טוב. אני לא חושב שקל לשחק איתו".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Stacy Revere, GettyImages
לא בורח מאחריות. דונצ'יץ'/GettyImages, Stacy Revere

אבל דונצ'יץ' מצידו מוכן להקשיב וללמוד, ולקראת משחק 4 שייערך הלילה (בין שישי לשבת, 3:30), הוא מודה בחסרונותיו ובשגיאותיו. "כן, יש עוד המון חורים במשחק שלי, ואני מתכוון לעבוד עליהם בהמשך", אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. אני רק בן 25, ויש לי עוד המון מה ללמוד. זו פעם ראשונה שלי בגמר, כך שבטוח שאפיק לקחים".

בריאיון ל-ESPN סיפר דונצ'יץ' שהתנצל בפני חבריו לקבוצה בחדר ההלבשה. "לא התנהלתי בצורה הכי חכמה שיש. זה הגמר, ואני צריך להתנהל בצורה שקולה יותר", הסביר.

גם ג'ייסון קיד משוכנע שהטעויות של דונצ'יץ' הן חלק מהתהליך והמסע שלו, שבסופו של דבר יהפכו אותו לשחקן טוב יותר. המאמן הזכיר את לוקה בנשימה אחת עם ג'ורדן ולברון, שכידוע, גם הם התקשו בהופעה הראשונה שלהם בגמר, וג'יימס אף הפסיד בסוויפ.

"ההיסטוריה כאן כדי שנלמד ממנה. כשאתה מסתכל על השחקנים הגדולים בליגה, אתה רואה שהם תמיד חוו קשיים בדרך לפסגה. ג'ורדן לא הצליח לעבור את דטרויט. למג'יק היו קשיים. גם ללברון, כמובן. לוקה עשה טעויות, אבל כמו כל השחקנים הגדולים באמת, הוא יחשוב על זה לאורך הקיץ ויבין לאט לאט מה צריך לעשות טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully