וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל תל אביב: "השופטים? זה כבר סוג של שיא"

14.6.2024 / 6:25

האדומים התלוננו אחרי ההפסד בדרבי על מספר שריקות ברבע האחרון: "רמת שיפוט חלשה ביותר". גינת מזהיר לקראת משחק 2: "אי אפשר לסמוך רק על האווירה". נבדקת תלונה של אוהד צעיר שהותקף

אוהדי הפועל תל אביב לפני הדרבי בכדורסל/אור שקדי

בפעם השנייה תוך שבוע תגיע הפועל תל אביב במוצאי שבת למשחק שבו היא חייבת לנצח כדי לא לסיים את העונה שלה. האדומים הפסידו אמש (חמישי) 84:76 למכבי תל אביב במשחק הראשון בגמר הפלייאוף, ויצטרכו לנצח בהיכל שלמה כדי להעביר את ההכרעה ליום שני למשחק החוץ בהיכל מנורה.

החבורה של סטפנוס דדאס רשמה משחק מצוין במשך קצת יותר מ-35 דקות כשהם נאבקים עם הצהובים ומובילים בשלבים רבים של המשחק, אלא שלמרות מלחמה גדולה הצליחה הקבוצה הביתית לברוח בדקות ההכרעה בעוד הפועל קולעת רק נקודה אחת במשך 3 וחצי דקות עד ל-40 שניות לסיום המשחק.

אקסביאר מנפורד הוביל את קלעי הפועל עם 20 נקודות, אבל המצטיין היה ג'יילן הורד עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים. טיילר אניס המצוין הוסיף 14 נקודות, 6 ריבאנדים ו-6 אסיסטים ואילו תומר גינת קלע 11 משלו.

לבר טימור היה משחק טוב עם 9 נקודות אך הוא שיחק רק 14 דקות בשל פציעה ברגלו מהמחצית הראשונה. בהפועל מקווים כי טימור יוכל להתאושש לקראת המשחק השני בסדרה.

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
שוב עם הגב לקיר. הפועל תל אביב/דני מרון

"מכבי קבוצה טובה. שיחקנו יותר טוב, היינו במשחק, הגענו למצב שרצינו להיות בו, בסוף מהלכים יותר טובים שלהם. לורנזו שתי שלשות, בונזי סל גדול. קצת חוסר ריכוז, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד שעשתה מהלכים יותר טובים ברבע האחרון. תוכנית המשחק עבדה לרוב שלבי המשחק, יש משחק ביום שבת בדרייב אין, נבוא כדי לנצח אותו. מחר נראה וידאו ונבוא בשבת לנצח את המשחק", סיכם תומר גינת.

הפורוורד התייחס לעובדה שבעונה שעברה הצליחה קבוצתו להגיב אחרי הפסד במשחק 1 בפלייאוף עם ניצחון ב-38 הפרש בדרייב אין, "אי אפשר לסמוך על הקהל או האווירה, או שנה שעברה. זה משחק כדורסל נגד קבוצה טובה מאוד, משחק שיכול לסיים את העונה, ברור שהאווירה תעזור לנו, זה לא הדבר העיקרי, לא צריך להתעסק בו, אנחנו צריכים להתעסק בכדורסל, אבל נבוא לשחק כדורסל".

כשנשאל גינת האם העייפות של קבוצתו מהסדרה נגד קרית אתא השפיעה הוא אמר: "מכבי נחו יותר, אנחנו נחנו פחות, זה יכל להשפיע לשני הצדדים. מכבי קבוצה טובה, נצטרך לעשות את ההתאמות, העייפות זה לא תירוץ לגמר. נצטרך לדחוף את עצמנו לקצה, לנסות לנצח בשבת ולהביא את הלחץ ליום שני. יש לנו משימה קשה בשבת, העייפות בטוח לא פקטור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
"העייפות? לא פקטור". גינת/דני מרון

בקבוצה באו בטענות אתמול לשופטי המשחק, כשלדבריהם שגו בצורה קשה בכמה שריקות נגדם במחצית השנייה, "היו לפחות 3-4 שריקות שהלכו לטובת מכבי ולא היו קשורות למציאות", אמרו בהפועל, "הצעדים של קולסון והעבירה ל-3 זריקות על רפי מנקו היו סוג של שיא. רמת שיפוט חלשה ביותר".

האדומים אמורים לעמוד לדין משמעתי לאחר סיום העונה בשל הדלקת עשרות אבוקות במהלך הרבע השני של המשחק, כשחלקם נדלקים לצידו של בעלי הקבוצה עופר ינאי שעלה לעמוד ביציע העליון כפי שהבטיח על מנת לחוות את מה שאוהדי הקבוצה חווים בכל משחק בהיכל מנורה. ההערכה היא כי הפועל תספוג עונש משמעותי, אך בכל מקרה הוא יחול על העונה הבאה.

במקביל בקבוצה למדים על מקרה של תקיפה שפורסם ברשת הטוויטר של ילד בן 15 שעל פי הפרסום הותקף בדרכו למשחק כשלבש חולצה אדומה. אנשי הקבוצה ניסו לברר פרטים על המקרה במהלך הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully