וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם ביורו הקודם פקפקו בנו, אתם יודעים איך זה נגמר"

פדריקו קייזה נערך למשחק הפתיחה של אלופת אירופה נגד אלבניה (ש', 22:00, ספורט1) והציב יעד אישי: "רוצה להוכיח לכולם ממה אני עשוי"

תקציר: איטליה - בוסניה 0:1/ספורט1

נבחרת איטליה היא אומנם אלופת אירופה, אבל לקמפיין הנוכחי היא מגיעה אפורה מתמיד, עם מעט שמות גדולים. אחד מהשמות עליהם בונה ספאלטי הוא פדריקו קייזה, שעבר עונה קשה עם יובנטוס ובעיקר סבל מפציעות. אלא שקייזה מקווה לפרוץ מחדש לעולם ביורו הקרוב ולהוכיח שהוא עדיין רחוק משיאו.

"אחרי יורו 2020, רציתי להיכנס לטופ העולמי, אבל לצערי קרעתי את הרצועה הצולבת ועברתי תהליך שיקום ארוך", אמר קייזה לאתר אופ"א, "היעד שלי תמיד היה לחזור לפסגה. אני בן 26, יש זמן ואני רוצה להוכיח מהיורו הזה מאיזה חומר אני עשוי."

פדריקו קייזה נבחרת איטליה. GettyImages
יבליח מחדש ביורו? קייזה במדי נבחרת איטליה/GettyImages

הקיצוני היובנטוס הבקיע בחצי גמר יורו 2020 מול ספרד, משחק שהוכרע אף הוא בפנדלים. "הזכרונות מהשער הזה מדהימים, כי זה היה משחק כל כך צמוד, סבלנו מאוד, אבל הצלחנו להגיע לגמר".

נבחרת איטליה תפתח את דרכה ביורו עם משחק נוח על הנייר במוצאי שבת (22:00, ספורט1) ולאחר מכן תפגוש את ספרד ב-20 ביוני וקרואטיה ב-24 ביוני.

"בפתיחת היורו האחרון, היו הרבה ספקות לגבי הנבחרת שלנו, לגבי מה שאנחנו יכולים להשיג", המשיך קייזה. "גם עכשיו יש ספקות, אבל אנחנו יוצאים לשם פשוט כדי להראות מה אנחנו יכולים לעשות. זה מה שרצינו לעשות בטורניר הקודם ובסוף זכינו בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully