וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-MMA הישראלי שמעון סמוטריצקי יילחם באירוע FURY בטקסס

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 18:55

שמעון סמוטריצקי יפגוש את אהרון פיליפס האמריקאי לאחד הקרבות החשובים בקריירה שלו עם מכנס שעליו הכיתוב BRING THEM HOME

שמעון סמוטריצקי, לוחם ה-MMA הישראלי, יכנס לכלוב ביום ראשון לאחד הקרבות החשובים בקריירה שלו, כשיילחם מול אהרון פיליפס האמריקאי בקרב לפני האחרון באירוע FURY 92 בטקסס, ארה"ב שיועבר בשידור ישיר בפלטפורמת הסטרימינג UFC FIGHT PASS.

ארגון FURY נחשב לאחד משני הארגונים האמריקאים שה-UFC שואבים ממנו לוחמים אל הסגל שלהם. הקרב של סמוטריצקי בעל משמעות גבוהה מפני שבמידה וינצח את פיליפס הקרב הבא שלו בארגון יהיה על האליפות במשקל 77 ק"ג, מה שיקרב אותו צעד נוסף אל ארגון ה-MMA הבכיר בעולם.
הלוחם הישראלי מגיע להתמודדות מול יריבו האמריקאי לאחר רצף של 2 ניצחונות, כאשר את הניצחון האחרון שלו היה גם כן בארגון FURY. לקראת ההתמודדות סמוטריצקי התחבר אל ארגון STAND WITH US לקמפיין נגד האנטישמיות ברחבי העולם, ויעלה לזירה עם מכנס שעליו הלוגו של BRING THEM HOME על מנת להקדיש את הקרב לחטופים בעזה.

לקראת הקרב אמר סמוטריצקי: "במיוחד בתקופה הקשה שהעם שלנו חווה אני יותר משמח לייצג את ישראל ברמה הבינלאומית, ואמשיך להניף את הדגל שלנו בגאווה בכל מקום שאוכל. אני אפגוש יריב מנוסה ולא פשוט, אבל הוא עוד מהמורה בדרך שלי ואני מאמין שאני אשיג את הניצחון ואתקרב צעד נוסף אל המטרה שלי".

שמעון סמוטריצקי לוחם MMA. צילום: FURY,
ילבש מכנס למען המאבק להחזרת החטופים. שמעון סמוטריצקי/צילום: FURY

סמוטריצקי התחרה באומנויות לחימה לאורך כל חייו והינו חגורה שחורה בג'יו ג'יטסו, לאחר שזכה באליפויות עולם ונוער כחלק נבחרת ישראל תחת התאחדות "אילת", וגם באליפות ישראל בקיקבוקס. "המתנקש הישראלי" בן 23 ומתנשא לגובה של 1.88 מ', הוא בעל מאזן של 10 ניצחונות לעומת 2 הפסדים, ונילחם בעבר בארגונים הפופולריים BELLATOR ו-RCC.

מנגד, יתייצב פיליפס בן ה-33. האמריקאי שמתנשא לגובה של 1.83 מ' מחזיק במאזן של 8 ניצחונות לעומת 5 הפסדים, כאשר הפסיד בקרב האחרון שלו בפברואר האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully