וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רובי קין: המאמן החדש של אבו פאני בפרנצווארוש

האירי הוזכר כמועמד לאלופת הונגריה אחרי שנפרד ממכבי תל אביב, אבל בסופו של דבר מי שנבחר לתפקיד זהו ההולנדי פסקל יאנסן שחתם לשנתיים הבאות

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

רובי קין הוזכר כמועמד לאימון פרנצווארוש, אלופת הונגריה שכמו מכבי תל אביב גם לה סיכויים מאוד גבוהים להשתתף בשלב בתים של מפעל אירופי לאור הדירוג הגבוה שצברה בשנים האחרונות ושבדומה לצהובים חיפשה מאמן בתקופה האחרונה. היום (חמישי) פרנצווארוש מצאה מאמן - ובניגוד לדיווחים בהונגריה, זהו לא האירי שנבחר לתפקיד.

את מוחמד אבו פאני ופרנצווארוש ידריך בשנתיים הבאות ההולנדי פסקל יאנסן, שחתם והוצג רשמית. המשמעות היא שקין עשוי לחזור לממלכה, כפי שדווח בימים האחרונים. בינתיים הוא הוזכר כמועמד לתפקיד עוזר המאמן של אנג' פוסטקוגלו בטוטנהאם וכן עלה שמו בתור אחד המועמדים לאימון סנדרלנד מליגת המשנה.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

מוחמד אבו פאני פרנצווארוש לצד מקסים לופז פיורנטינה. GettyImages
מאמן הולנדי בעונה הבאה. אבו פאני/GettyImages

כאמור, פסקל יאנסן יאמן העונה בפרנצווארוש את מוחמד אבו פאני. ההולנדי בן ה-51 משחק לרוב בשיטת 4-3-3 דיי הגנתית, שעשויה מאוד להתאים לישראלי. הוא אימן את אלקמאר במשך כארבע שנים, אחרי שהיה עוזר המאמן במועדון. לפני כן הדריך בלא מעט אקדמיות וקבוצות צעירות בהולנד, בראשן הנוער של פ.ס.וו איינדהובן. בפרנצווארוש הוא יחליף את דיאן סטנקוביץ' שעזב לספרטק מוסקבה.

  • עוד באותו נושא:
  • רובי קין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully