וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן לשים ת'ראש: מרוץ הדיונות הראשון יוצא לדרך

מרתון ישראל מכריזה על מרוץ ראשון מסוגו על החולות הזהובים של ניצנים. המרוץ האתגרי ייערך בשיתוף מועצה אזורית חוף אשקלון ויכלול שלושה מקצים הכוללים טיפוס על הדיונות המדבריות

מרוץ הדיונות הראשון בישראל. מרתון ישראל,
מרוץ הדיונות הראשון בישראל/מרתון ישראל

חברת מרתון ישראל, יוזמת ויוצרת אירועי קונספט בעולם הריצה המובילה בישראל, הכריזה היום על מרוץ חדש וראשון מסוגו בישראל DUNE RUN- דיונות ראן. אירוע הריצה יערך בשיתוף מועצה אזורית חוף אשקלון, ויעמיד בפני המשתתפות והמשתתפים אתגר פיזי, מנטלי באחד מאתרי הטבע היפים של ישראל - הדיונות של חולות ניצנים.

המרוץ שיתקיים ביום שישי (28.6) יחולק לשלושה מקצים שיחלו ויסתיימו בחוף ניצנים: 10 ק"מ הכולל כ- 100 מ' טיפוס במעלה הדיונות, 6 ק"מ הכולל 50 מ' טיפוס במעלה הדיונות ו 2.5 ק"מ הכולל מטרים בודדים של טיפוס.

לדברי עופר פדן "ריצה בשטח חול ים מצריכה כושר וחוסן מנטלי, ומעניקה בו זמנית חווית ריצה אחרת ושונה מכל מירוץ אחר בישראל. אנו במרתון ישראל ממשיכים כמיטב המסורת להביא לציבור הרצים אירועי קונספט ייחודיים עם תכנים מגוונים, המשלבים מעבר לפן הספורטיבי, אתגרי ערכים כמו ערכי הטבע, שמירה על הטבע תוך שילוב קהילה מגוונת מכל רחבי הארץ. יהיה מאתגר על פיסת חוף הים הקסומה - חוף ניצנים, ואנחנו כבר מחכים לחווייה יוצאת דופן עם רצים מכל הארץ!".

אירוע הריצה יחל כבר בערב הקודם להזנקת המרוץ יום חמישי (27.6), כאשר במתחם המרוץ תתקיים מסיבת שקיעה עם מוזיקה שתכניס את המשתתפים לאווירה. בהמשך הערב יתקיימו הרצאות מרתקות של דניאל קרן על מקורן של דיונות ברחבי העולם מסהרה, דרך דיונות השלג באנטרקטיקה ועד דיונות חולות ניצנים העושות דרכן לאזור ממצרים וסיפורו האישי של קב"ט המועצה אמנון זיו, בבוקר השבעה באוקטובר. לאורך הערב יקבלו הרצים את ערכות הריצה הכוללות את חולצות המרוץ המעוצבות ויעברו תדריכי ריצה לקראת מסלולי המרוץ שיוזנקו בבוקר למחרת. המשתתפים ילונו באוהלי שטח בחוף או במתחמי לינה בקרבת ישוב ניצן הסמוך.

  • עוד באותו נושא:
  • דיונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully