וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מכתירים: בלינגהאם וזוגתו הם "הבקהאמים החדשים"

כוכב נבחרת אנגליה בשיאו על המגרש ומחוצה לו, ועם קמפיינים של הלבשה תחתונה שלו ושל בת זוגו הדוגמנית הופכים אותם לזוג המלכותי החדש

תקציר: נבחרת אנגליה - נבחרת בוסניה 0:3/ספורט1

אם יש סיבה אחת אמיתית לתקווה בקרב האנגלים לקראת היורו הקרוב זה ג'וד בלינגהאם. קשר נבחרת אנגליה מגיע אחרי עונה מופלאה, שבמהלכה הצעיד את ריאל מדריד לאליפות ספרד ולזכייה בליגת האלופות, כשלפחות כרגע הוא נראה כמו המועמד הבכיר לזכייה בכדור הזהב.

ג'וד בלינגהאם חוגג במדי נבחרת אנגליה. רויטרס
כוכב אמיתי. בלינגהאם/רויטרס
דייויד בקהאם שחקן אנגליה שר את ההמנון על אזרחי. Lars Baron, רויטרס
הצלחה שקשה לשחזר. בקהאם/רויטרס, Lars Baron

כעת ההצלחה הגדולה של בלינגהאם נושאת פירות עבורו גם במימד המסחרי, כשבימים האחרונים הוא החל לפרסם מותג של הלבשה תחתונה (Skims) בבעלות של קים קרדשיאן. אין פלא שבאנגליה כבר משווים אותו ל"דוגמן" נוסף, דייויד בקהאם, גם הוא קשר אנגלי שהוליך את ריאל לאליפות וזכה להכרה בינלאומית.

"יש הרבה קווים מקבילים בין השניים", נכתב על בלינגהאם ב"סאן", בהשואה לבקהאם, "וזה לא מפליא שהמותגים תחילים לשפוך עליו כסף... בקהאם היה הפנים של אדידס ופפסי בין השאר, כעת בלינגהאם מפרסם את ארמאני וקלווין קליין, ומותג תחתונים שהופך אותו ל'מכונת דוגמנות' חדשה".

בת זוגו של בלינגהאם

דיוויד בקהאם ויקטוריה בקהאם. אינסטגרם, צילום מסך
מתקרבים לדומיננטיות של הזוג המלכותי?/צילום מסך, אינסטגרם

אבל זה לא רק זה: גם בת הזוג של בלינגהאם (לורה סליה) מתחילה למשוך תשומת לב, ואומנם היא לא מתקרבת לפופולריות של ויקטוריה בקהאם, כוכבת להקת "ספייס גירלז", אבל כן מדובר בדוגמנית עולה, עם חצי מיליון עוקבים באינסטגרם וקמפיין ב"ויקטוריה סיקרטס".

גם מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאותגייט נשאל על השוואה בין השניים שחיים תחת אור הזרקורים, ואמר: "הדיבור על בלינגהאם עכשיו זה שהוא חי בעולם אחר... הוא עדיין צעיר מאוד, הוא מתמודד עם זה טוב, אבל בגיל 20 הוא חי חיים שלא מאפשרים ללכת לכל מקום כרצונו, או לעשות מה שמתחשק לו... אני מדבר איתו הרבה, והוא מבין את המשמעות. שיחקתי לצד בקהאם, שגם הוא חי בעולם אחר. היום זה העולם של ג'וד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully