וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ליכט על פציעת ברובי: "אין מה לעשות, לשנינו כאב"

חלוץ אייאקס נפגע באימון ובהולנד מקווים שיעמוד לרשותם, הבלם שתיקל אותו באימון: "מקווה שהוא בסדר". וגם: האם נגיעת היד בשמינית גמר יורו 2020 עדיין מטרידה אותו?

תקציר: הולנד - קנדה 0:4/ספורט1

נבחרת הולנד ספגה לא מעט מכות במהלך תקופת ההכנה ליורו ובעיקרן הפציעות של פרנקי דה יונג וטון קופמיינרס שיחסרו ל ה באליפות אירופה הקרובה. אתמול (רביעי) באימון נפגע גם החלוץ בריאן ברובי, שבהולנד ממתינים להשלמצת כל הבדיקות הרפואיות כדי לוודא שיוכל לעמוד רשותה בתחרות.

חלוץ אייאקס, כך מסתבר כעת, נפגע בעקבות תיקול של הבלם מתייס דה ליכט. הוא עבר MRI ביממה האחרונה ולשמחת רונאלד קומאן וההולנדים לא אובחנה פגיעה רצינית, אבל ברובי לא נטל חלק גם היום באימון ובהולנד ימשיכו לבחון את כשירותו בימים הקרובים ובייחוד לקראת משחקם הראשון ביום ראשון נגד פולין.

מתייס דה ליכט, בלם נבחרת הולנד. GettyImages
"לשנינו כאב". דה ליכט/GettyImages

מהאימון שממנו ברובי נעדר היום, כן השתתף דה ליכט שנשאל על אשר התרחש אתמול: "אין לי כל כך מה לעשות", אמר הבלם, "קרה מה שקרה ולשנינו כאב אחרי כך. אתם צריכים לשאול את הצוות הרפואי על מצבו, אני מקווה שהוא בסדר".

כידוע, קומאן זימן אתמול את ג'ושוע זירקזה בתור השחקן ה-26 בסגל ועוד לפני כן את איטן מאטסן, בעקבות פציעות דה יונג וקופמיינרס ולאור החשש שגם ברובי ייעדר.

ביורו האחרון הודחה הולנד בשמינית הגמר בעקבות הפסד 2:0 לצ'כיה, משחק בו דה ליכט הורחק בדקה ה-52 כתוצאה מנגיעת יד ולאחר מכן הכתומים ספגו פעמיים. דה ליכט נשאל גם על כך באימון ואמר: "אני לא חושב על זה יותר, זה שייך לעבר. הרבה קרה מאז, עברו שלוש שנים. ברור שזה רגע לא נעים ומאכזב, אבל הייתי צריך לדעת להתמודד איתו. היו גם רגעים טובים ביורו הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המשחקים של הולנד ביורו 2024

16/6 - פולין
21/6 - צרפת
25/6 - אוסטריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully