וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השייט: "המטרה בפריז - מדליה אולימפית ו-3 גמרים"

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 13:18

יו"ר האיגוד שי בובר: "יש לנו מאמנים שזכו במדליות אולימפיות וברגע האמת זה ייתן את ההבדל". שרון קנטור: "יש אווירה של התרגשות". יעל ארד לגולשים: "הגעתם למעמד הזה בזכות"

איגוד השייט במסע"ת לקראת המשחקים האולימפיים, לצד יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד. יניב טוכמן
איגוד השייט במסע"ת לקראת המשחקים האולימפיים, לצד יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד/יניב טוכמן

איגוד השייט פתח הבוקר (חמישי) את שעריו בשדות ים לתקשורת במסיבת עיתונאים לקראת המשחקים האולימפיים בחודש הבא. השייטים והגולשים יתחרו במארסיי, וביניהם צמד המעורב במפרשיות 470, ניתאי חסון ונועה לסרי, גולשי הרוח שרון קנטור בנשים ותום ראובני בגברים, ובנוסף, באתר השייט במארסיי בדרום צרפת תיקח חלק גל צוקרמן בדגם הקייט לנשים ובגברים יהיה זה דור זרקה. בסירות הלייזר ב- 6ILCA תיקח חלק שי קקון, כשבדגם המקביל לגברים ישתתף עומר ורד וילנצ'יק הצעיר. ב-28 ביולי יחלו השיוטים בדגמים השונים.

.

שי בובר, יו"ר איגוד השייט, לצד יעל ארד. יניב טוכמן
"אני פונה לספורטאים שלנו. כאן המקום שלכם להיות בשיא שלכם". בובר/יניב טוכמן

שי בובר יו"ר איגוד השייט: "המטרה העיקרית של האיגוד היא זכייה במדליה אולימפית ועוד שלושה גמרים. יש לנו מאמנים שזכו במדליות אולימפיות וברגע האמת זה ייתן את ההבדל. זה לא פשוט להתחרות כשמדינת ישראל במלחמה כבר יותר משמונה חדשים. אני פונה לספורטאים שלנו. כאן המקום שלכם להיות בשיא שלכם".

אלופת העולם שרון קנטור: "אלה משחקים אולימפיים ראשונים שלי. זו תהיה המשלחת הגדולה והמיוחדת ביותר. כולנו צעירים יחסית ורוצים להגיע הכי רחוק. יש אווירה של התרגשות באוויר. ה 7 באוקטובר היה היום הכי שחור שחווינו. חשוב לנו הספורטאים לייצג את המדינה בכבוד".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הגולשת שרון קנטור. יניב טוכמן
יש ציפיות. קנטור/יניב טוכמן
איגוד השייט במסע"ת לקראת המשחקים האולימפיים פריז 2024. יניב טוכמן
איגוד השייט במסע"ת לקראת המשחקים האולימפיים פריז 2024/יניב טוכמן

יעל ארד: "אני מסתכלת על הספורטאים והספורטאיות. אתם עוברים תקופה מאתגרת. שנה אולימפית היא שנה מורכבת. אלה ימים מאוד מרגשים אבל אתם מגיעים אליהם עם הרבה ניסיון. עם הרבה תחרויות וחיידק שדוחף אתכם מבפנים. הגעתם למעמד הזה בזכות. אתם חייבים להיאבק על המיקוד. תהיו ממוקדים. תזכרו למה נוסעים למשחקים האולימפיים. אתם נוסעים כדי להחזיר את האיגוד לפודיום".

אלי צוקרמן המנהל המקצועי של איגוד השייט: "יש לנו נבחרת צעירה, הישגית ומוכשרת. אלה דמויות למופת. הם משקיעים את הכל. יש לנו מאמנים מהטובים בעולם. זו הנבחרת הכי גדולה הסטורית. בסוף צריך לתת הכל. לתת את המקסימום. כל אחד צריך להביא את השיא האישי שלו. אנחנו במארסיי. שם נתאמן בשבועות הקרובים לפני שנצא רשמית למשחקים האולימפיים. היה לנו קשר לחזור אחרי ה 7 באוקטובר אבל המטרה שלנו להניף את דגל ישראל הכי גבוה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully