וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות שהשאירה את בולדווין בחוץ: "להיות זהירים"

13.6.2024 / 10:10

במכבי תל אביב חששו להלביש את שחקן המפתח כבר לפתיחת הסדרה נגד הפועל תל אביב אחרי שלא שיחק חודש וחצי בעקבות הפציעה בסדרה נגד פאו. תומאסון יתלבש כגיבוי: "החלטה לא פשוטה, אבל זה לא סוף העונה של וויד"

משחק האליפות של ריאל מדריד בליגה הספרדית בכדורסל/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:00) למשחק הראשון בגמר הפלייאוף 2024 בהיכל מנורה מבטחים נגד הפועל תל אביב כשהיא רחוקה שני ניצחונות מזכייה באליפות שנייה ברציפות ו-57 בסך הכל. הצהובים, שהפסידו בגמר הגביע, ברבע גמר הפלייאוף של היורוליג ובגמר גביע ווינר, רוצים לסיים את העונה עם תואר כדי להימנע מעונה שתיחשב בפועל לכישלון.

אתמול בערב הודיעה מכבי על הסגל למשחק, כשג'וש ניבו, שנעדר מהמשחק השני בחצי הגמר נגד הפועל ירושלים בשל מתיחה בגיד הרגל, חזר לסגל ואילו ווייד בולדווין, שלא שיחק בחודש וחצי האחרונים בעקבות קרע בשריר הירך האחורי, ימשיך להיעדר. מי שעוד נשאר בסגל הוא ג'ו תומאסון, בעוד אנטוניוס קליבלנד, שהיה טוב במשחק השני בארנה בשבוע שעבר, מוצא את עצמו מחוץ לסגל.

אצל האלופה היו לא מעט לבטים לגבי ההחלטה האם להלביש את בולדווין וניבו בימים האחרונים, כשלגבי ניבו התקבלה החלטה שאם הוא יכול לשחק, הוא יירשם. לגבי בולדווין, העובדה שלא שיחק זמן רב גרמה לראשי הצוות המקצועי להחליט שלא לרשום אותו, אך במועדון מעריכים כי אם יגיעו למשחק שהפסד בו יעלה בתואר, הוא צפוי לחזור.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

ג'ו תומאסון מכבי תל אביב. דני מרון
"הנחיצות שלו למשחקים הללו משמעותית". ג'ו תומאסון/דני מרון

"בסוף יש פה שיטה של רישום זרים שצריכים להיות מאוד זהירים איתה", סיפר אחד מאנשי מכבי אתמול, "אם אתה מעלה שחקן שעוד לא מוכן לחלוטין לחזור במשחק הראשון והוא נפצע, נגמרו לך החילופים להמשך הסדרה. זאת החלטה לא פשוטה, אבל זה לא סוף הסיפור לגבי העונה הזאת של וויד, יש סיכוי שהוא עוד ישחק בסדרה הזאת".

ההחלטה להלביש את תומאסון היא פועל יוצא של ההחלטה לא להלביש את בולדווין - "אנחנו צריכים עוד גארד לסגל", קבעו במועדון, "ג'ו היה די טוב בפלייאוף עד עכשיו, ברור שהוא מגיע ברוטציה אחרי לורנזו ותמיר, אבל הנחיצות שלו למשחקים הללו היא משמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully