וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטה לפני היורו: "זה לא יהיה פשוט לנבחרת ספרד"

שחקן אתלטיקו מדריד וקפטן הספרדים התראיין ל"אס" לקראת פתיחת האליפות נגד קרואטיה וסיפר על מצבו. "היו לי כמה חודשים רעים"

תקציר ה-1:5 של נבחרת ספרד על צפון אירלנד במשחק הכנה/ספורט1

ההכנות נשלמו ונבחרת ספרד תפתח בעוד יומיים את היורו במשחק מול נבחרת קרואטיה באצטדיון האולימפי בברלין, ואתמול (רביעי) התראיין קפטן הנבחרת, אלברו מוראטה, ל"אס" הספרדי.

מוראטה נשאל תחילה על סיכויי הלה רוחה והשיב: "החולצה הספרדית משמעותה להיות פייבוריט ואנחנו מגיעים עם התלהבות. אנחנו יכולים להתמודד נגד כל אחת מהנבחרות ולעשות היסטוריה".

"אני בסדר. אני במצב הפיזי והמנטלי המיטביים שלי. היו לי כמה חודשים רעים, אבל אני בסדר עכשיו", שיתף מוראטה והמשיך בציפיות שלו מהנבחרת, "עכשיו אנחנו בנבחרת, עם סביבה אחרת וקבוצה אחרת. זה נחמד להיות כאן. זה יהיה היורו השלישי שלי ואני מקווה שהוא יהיה הטוב ביותר מכל אלה. אנחנו זוכרים את היורו הקודם טוב כי אנחנו יודעים מה היה יכול לקרות אם היינו גוברים בפנדלים על איטליה, אבל היי, אנחנו לא צריכים להסתכל על העבר שוב".

"החוויה בנבחרת טובה כמו בשאר המקומות בהם שיחקתי. הרגשתי טוב גם במקומות אחרים", סיפר מוראטה, "לא משנה איפה שיחקתי, זכיתי להיות עם שחקנים גדולים. מה שאני רוצה עכשיו מהנבחרת בשבילנו זה להתגבש לכדי קבוצה אחת, להיות מאוחדים, אפילו כשיש רגעים רעים. יש לנו צעירים וגם ותיקים. יחד עם לאמין ימאל או ניקו וויליאמס, יש לנו חבר'ה כמו חסוס נבאס או דני קרבחאל. יש שילוב טוב מאוד".

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

לאמין ימאל, שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
"יש לנו שילוב טוב בין צעירים לוותיקים". לאמין ימאל בן ה-16 באימון הנבחרת/GettyImages

"אני בטוח במשחק שלי. יש לנו פתרונות רבים, בגלל שדני אולמו ופביאן רואיס יכולים גם הם לשחק בפנים. איוסה יכול גם לעשות את זה. בטווח הזמן הקצר, יש לנו הרבה אלטרנטיבות וזה טוב בגלל שאם המשחקים מסתבכים אפשר למצוא פתרונות".

מוראטה נשאל גם על היריבה הראשונה של ספרד בשלב הבתים: "קרואטיה תחרותית וזה סימן ההיכר שלה. היא הלכה כמעט עד הסוף בכל הטורנירים הגדולים שלה בשנים האחרונות. פגשנו אותה בגמר ליגת האומות ויש להם דנ"א תחרותי מאוד למדינה קטנה כמו קרואטיה. אבל ספרד מלאה במוטיבציה גם כן אז זה לא יהיה פשוט לאף אחת מהנבחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חוסלו שחקן נבחרת ספרד. Stu Forster, GettyImages
"לא יריב". חוסלו במדי הנבחרת/GettyImages, Stu Forster

שחקן אתלטיקו מדריד נשאל גם האם חוסלו יכול להוות יריב שיגרום לו להתעלות: "זה לא המקרה. אני לא רואה את חוסלו כיריב. אני מקווה שהוא יהיה חשוב כמו שהיה בליגת האומות. אהיה הראשון ששמח על שערים של חבריי לקבוצה. אני מקווה שחוסלו יכבוש כמה שערים שאפשר וכמובן שגם אני".

"המשימות שלי כקפטן הן קודם כל לעזור לאלה שמדובר עבורם בטורניר ראשון, לגרום להם להרגיש חשובים בנבחרת", סיכם מוראטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully