וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה או דרא"מ? ליאו מסי עונה להצהרה של אמבפה

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 10:07

אחרי שהכוכב הצרפתי רמז שהכדורגל באירופה קשה יותר, מסי ענה לו בצורה נחרצת לקראת הקופה אמריקה, והבהיר מה כל כך מיוחד בנבחרת ארגנטינה

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

רגע לפני משחק הפתיחה של נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה, ליאונל מסי העניק ראיון ב-ESPN בו דיבר בין היתר על פרישה ("אני חושב שאינטר מיאמי הולכת להיות המועדון האחרון בקריירה שלי") והבהיר ש"אני לא מוכן לעזוב את הכדורגל". במקביל, מסי ענה לקיליאן אמבפה, שקומם לא מעטים בדרום אמריקה. אמבפה חזר על הטענה לפיה המוקדמות של דרום אמריקה לא תחרותיות כמו באירופה, וולכן רוב הזוכות האחרונות במונדיאל היו מאירופה.

מסי חושב אחרת. "אני חושב שזו תחרות יותר מסובכת מהמונדיאל", אמר הארגנטינאי על בית המוקדמות הדרום אמריקאי, "זה מאוד מאוד קשה משלב הבתים והלאה. זו תחרות שלא ניצחנו בה 24 שנה והיא אדירה. כל הנבחרות כאן יודעות איך כל אחת משחקת, מכיוון שהתמודדנו אחת עם השניה המון פעמים.

"כולם נותנים חשיבות גדולה לתחרות שבה הם משתתפים. היורו זו אליפות חשובה מאוד, אבל היא בלי ארגנטינה, שלוש פעמים אלופת עולם, בלי ברזיל, חמש פעמים אלופת עולם, ובלי אורוגוואי, פעמיים אלופת עולם. יש יותר מדי אלופות עולם בחוץ בשביל להגיד שהיורו זה המפעל הכי קשה", טוען מסי.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

גמר מונדיאל 2022: שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מול שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה. Dan Mullan, GettyImages
איך אפשר לזלזל בכדורגל הדרום אמריקאי? אמבפה מול מסי/GettyImages, Dan Mullan

עוד אמר בריאיון ש"העציב אותי שדייגו (מראדונה) לא חווה את מה שחווינו. אני יודע מה הוא הרגיש כלפי הנבחרת ושהוא רצה שארגנטינה תהיה שוב אלופת העולם. אני מנסה לשמור על כל הזכרונות הטובים שהיו לנו ביחד. הוא אהב אותי מאוד ואהבתי אותו, מעבר למה שנאמר, הוא תמיד תמך בי ואהב אותי".

על עתידו, כולל האפשרות שישחק במונדיאל הבא ב-2026, אמר: "כל עוד אני מרגיש טוב ובכושר גופני, כל עוד אני יכול להופיע ברמה הגבוהה ביותר ולעזור לחבריי לקבוצה, הייתי רוצה להמשיך בנבחרת. אני בנבחרת כבר הרבה זמן, עברתי בזמנים קשים, נהניתי מאוד, הדברים עברו הרבה שינויים ואני רוצה להמשיך ליהנות בנבחרת".

לגבי הקופה: "ארגנטינה היא תמיד פייבוריטית ומועמדת גם בקופה אמריקה וגם במונדיאל. היום יותר בגלל המקום שממנו באנו, אחרי הזכייה במונדיאל ובקופה. כשמסתכלים על הנבחרת שלנו, זה לא מפסיק להפתיע אותי עם האופן שבו השחקנים מתאמנים, הגישה, הרעב".

ולא, הוא לא ממהר לפרוש: "עשיתי את זה כל החיים שלי, אני אוהב לשחק בכדור, אני נהנה מאימונים, מהיום יום, ממשחקים... וכן, תמיד יש קצת חשש שהכל ייגמר, נכון?... אני נהנה מהכל הרבה יותר, כי אני מודע לכך שיש פחות ופחות זמן שנשאר... ואני נהנה מהפרטים הקטנים שאני יודע שכשלא אשחק יותר יחסר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully